<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="moz-cite-prefix">Jo, to chapu, ale kdyz Arrow je
      dodavatel, kteremu zadam objednavku, nikdo mi ji nepotvrdi, nikdo
      ani nezavola, nebo neposle email, kdyz predem vi, ze termin dodani
      je pro nas naprosto kriticky, tak co pak s tim? Mam snad cekat,
      nez nekdo po meisici a pul mi nahodou posle email, ze zbozi je
      objednano a bude dodano? Predpokladam, ze kazda objednavka by mela
      byt radne potvrzena. Ja chcel vse zrusit jeste dostatecne predem,
      cca mesic pred planovanym terminem dodani. Kdyz se jedna o zbozi,
      ktere by se melo vyrabet jen pro me, tak na to ma dodavatel
      upozornit, ze je to nevratne, ma potvrdit objednavku, chtit
      pripadne zalohu, atd...<br>
      <br>
      Michal<br>
      <br>
      <br>
      Dne 11/27/2013 12:45 PM, Pavel Kadečka napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote
cite="mid:CAE=fyGaOQdHg=Ao9XL_O1mnfTMZjOfGEq_DiNvya_HxucJ_CRg@mail.gmail.com"
      type="cite">
      <div dir="ltr">
        <div>
          <div>Nějak úplně nechápu sled událostí. IMHO je v případě, že
            chci zrušit objedávku na místě nějaké zrušení objednávky.
            Nejlíp asi písemně s telefonickým ověřením nebo naopak
            telefonicky požádat o zrušení a když mi potvrdí, že to jde,
            poslat e-mail, například.<br>
            <br>
          </div>
          Pokud si něco objednám a pak ještě jinde, pro jistotu, nemůžu
          si pak vybrat, komu zaplatím a na koho udělám dlouhý nos.
          Představte si sebe na místě dodavatele, někdo si u vás
          objedná, vy sám to musíte objednat u velkoobchodu / výrobce,
          musíte zboží odebrat, zaplatit a dodat vašemu zákazníkovi... a
          ten vám najednou řekne, že už to nechce, přitom výroba už
          běží, peníze už tečou...<br>
          <br>
        </div>
        P.K.<br>
        <div>
          <div>
            <div>
              <div class="gmail_extra"><br>
                <br>
                <div class="gmail_quote">Dne 27. listopadu 2013 12:39
                  Michal Krestan <span dir="ltr"><<a
                      moz-do-not-send="true" href="mailto:krestan@hw.cz"
                      target="_blank">krestan@hw.cz</a>></span>
                  napsal(a):<br>
                  <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
                    .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><br>
                    Chtel bych se podelit o jednu negativni zkusenost,
                    kterou mam s nakupem u Arrow v CR. U teto
                    spolecnosti jsem poptaval jednu vec, na kterou byl
                    prilis dlouhy termin dodani (3 mesice). S terminem
                    se nedalo nic delat, tak jsem nakonec toto
                    akceptoval s tim, ze musi dodrzet termin dodani. Od
                    teto spolecnosti nebyla zadna komunikace a az za vic
                    jak mesic a pul mi prislo potvrzeni zmena objednavky
                    s terminem dodani o neco malo kratsim, nez 3 mesice.
                    Jelikoz jsem nemohl cekat a zduvodu nekomunikace
                    Arrow jsem jim neveril, ze termin dodrzi, nechal
                    jsem si vse dodat od jineho dodavatele za cenu
                    nekolika nasobne vetsi, ale jine reseni nebylo.
                    Arrow mi zaslal potvrzeni terminu dodani a jelikoz
                    jsem zbozi uz mel od jinud, pozadal jsem je o
                    zruseni objednavky. Jejich odpoved byla jednoducha,
                    ze to proste zrusit nejde. Zbozi nikde nebylo v
                    potvrzeni oznaceno, ze je nevratne a misto toho tato
                    spolecnost jednoduse i pres moji zadost na zruseni
                    zbozi dodala, u nas ho nekdo prijal a ted prisla i
                    faktura. Je nejaka moznost se proti tomuto branit,
                    kdyz jsem jim opakovane rikal, ze zbozi nechci jeste
                    pred dodanim? Vysledek je, ted u nas mame zbozi,
                    ktere nikdo nechce zpet, ale mame i fakturu, kterou
                    po nas nekdo bude chtit zaplatit ze neco, co
                    nechceme.<br>
                    <br>
                    Michal<br>
                    <br>
                    _______________________________________________<br>
                    HW-list mailing list  -  sponsored by <a
                      moz-do-not-send="true" href="http://www.HW.cz"
                      target="_blank">www.HW.cz</a><br>
                    <a moz-do-not-send="true"
                      href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
                    <a moz-do-not-send="true"
                      href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
                      target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
                  </blockquote>
                </div>
                <br>
              </div>
            </div>
          </div>
        </div>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <br>
      <pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>