<div dir="ltr"><div>Který šlendrián máte na mysli?<br><br></div>P.K.<br><div><div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">Dne 27. listopadu 2013 13:39 Tomáš Hamouz <span dir="ltr"><<a href="mailto:hamouz@divesoft.cz" target="_blank">hamouz@divesoft.cz</a>></span> napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">


<div>
<span style="font-family:'Courier New';font-size:9pt">Nevidím důvod proč by měl velkoobchod být chráněn proti svému vlastnímu šlendriánu. Pokud udělali chybu, ať se jim tam válí třeba samé ležáky.<br>
<br>
Pro původního tazatele: pokud to je hodně peněz, zvažte konzultaci s právníkem, jinak to berte jako cennou zkušenost.<br>
A pokud je to tak nedostupné zboží, třeba ho prodáte (byť se ztrátou) sám a nebude to tolik bolet.<span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br>
<br>
Tomáš<br>
<br>
<br>
</font></span></span><div class="im"><table>
<tbody><tr>
<td bgcolor="#0000ff" width="2"><br>
</td>
<td width="809"><span style="font-family:'courier new';font-size:9pt">Když je pro mě termín kritický a nepřišlo potvrzení objednávky, vyžádám si ho extra. Třeba tam zavolám a ověřím si, jestli ji přijali apod.<br>

<br>
Na co že má dodavatel upozornit? Že zboží, které jste si objednal, je pro vás? Nejde vůbec o to, jestli se to musí vyrobit nebo jenom někde nakoupit. I velkoobchod bude mít jistě velkou radost, že mu tam zůstal nějaký ležák, co si zákazník neodebral, protože si to mezitím koupil jinde...<br>

<br>
P.K.<br>
<br>
<br>
Dne 27. listopadu 2013 12:52 Michal Krestan <</span><a style="font-family:'courier new';font-size:9pt" href="mailto:krestan@hw.cz" target="_blank">krestan@hw.cz</a><span style="font-family:'courier new';font-size:9pt">> napsal(a):<br>

Jo, to chapu, ale kdyz Arrow je dodavatel, kteremu zadam objednavku, nikdo mi ji nepotvrdi, nikdo ani nezavola, nebo neposle email, kdyz predem vi, ze termin dodani je pro nas naprosto kriticky, tak co pak s tim? Mam snad cekat, nez nekdo po meisici a pul mi nahodou posle email, ze zbozi je objednano a bude dodano? Predpokladam, ze kazda objednavka by mela byt radne potvrzena. Ja chcel vse zrusit jeste dostatecne predem, cca mesic pred planovanym terminem dodani. Kdyz se jedna o zbozi, ktere by se melo vyrabet jen pro me, tak na to ma dodavatel upozornit, ze je to nevratne, ma potvrdit objednavku, chtit pripadne zalohu, atd...<br>

<br>
Michal<br>
<br>
<br>
Dne 11/27/2013 12:45 PM, Pavel Kadečka napsal(a):<br>
Nějak úplně nechápu sled událostí. IMHO je v případě, že chci zrušit objedávku na místě nějaké zrušení objednávky. Nejlíp asi písemně s telefonickým ověřením nebo naopak telefonicky požádat o zrušení a když mi potvrdí, že to jde, poslat e-mail, například.<br>

<br>
Pokud si něco objednám a pak ještě jinde, pro jistotu, nemůžu si pak vybrat, komu zaplatím a na koho udělám dlouhý nos. Představte si sebe na místě dodavatele, někdo si u vás objedná, vy sám to musíte objednat u velkoobchodu / výrobce, musíte zboží odebrat, zaplatit a dodat vašemu zákazníkovi... a ten vám najednou řekne, že už to nechce, přitom výroba už běží, peníze už tečou...<br>

<br>
P.K.<br>
<br>
<br>
Dne 27. listopadu 2013 12:39 Michal Krestan <</span><a style="font-family:'courier new';font-size:9pt" href="mailto:krestan@hw.cz" target="_blank">krestan@hw.cz</a><span style="font-family:'courier new';font-size:9pt">> napsal(a):<br>

<br>
Chtel bych se podelit o jednu negativni zkusenost, kterou mam s nakupem u Arrow v CR. U teto spolecnosti jsem poptaval jednu vec, na kterou byl prilis dlouhy termin dodani (3 mesice). S terminem se nedalo nic delat, tak jsem nakonec toto akceptoval s tim, ze musi dodrzet termin dodani. Od teto spolecnosti nebyla zadna komunikace a az za vic jak mesic a pul mi prislo potvrzeni zmena objednavky s terminem dodani o neco malo kratsim, nez 3 mesice. Jelikoz jsem nemohl cekat a zduvodu nekomunikace Arrow jsem jim neveril, ze termin dodrzi, nechal jsem si vse dodat od jineho dodavatele za cenu nekolika nasobne vetsi, ale jine reseni nebylo. Arrow mi zaslal potvrzeni terminu dodani a jelikoz jsem zbozi uz mel od jinud, pozadal jsem je o zruseni objednavky. Jejich odpoved byla jednoducha, ze to proste zrusit nejde. Zbozi nikde nebylo v potvrzeni oznaceno, ze je nevratne a misto toho tato spolecnost jednoduse i pres moji zadost na zruseni zbozi dodala, u nas ho nekdo prijal a ted prisla i faktura. Je nejaka moznost se proti tomuto branit, kdyz jsem jim opakovane rikal, ze zbozi nechci jeste pred dodanim? Vysledek je, ted u nas mame zbozi, ktere nikdo nechce zpet, ale mame i fakturu, kterou po nas nekdo bude chtit zaplatit ze neco, co nechceme.<br>

<br>
Michal<br>
<br>
</span></td>
</tr>
</tbody></table>
</div></div>

<br>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br></div></div></div></div>