<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=ISO-8859-2">
</head>
<body moz_template="id3" bgcolor="#ffffff" text="#000000">
Dobrý den,
<br>
<br>
Koupil jste nakonec některý z nich?<br>
<br>
S pozdravem,<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Aleš Filip
Kutná Hora
<a moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
<div><br>
</div>
<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 14.8.2013 11:33, RV napsal(a):<br>
</div>
<blockquote cite="mid:520B4F06.6010402@cpost.cz" type="cite">Zdravim,
<br>
<br>
vcera jsem po trech letech opet natocil motor v lodi...caplo to na
druhe otoceni na naftu, ktera byla jen v hadicich (spojenej prepad
z motoru zpet do podavaciho cerpadla) - takze to s tou zivotnosti
nafty asi nebude tak strasne... ;-)
<br>
<br>
nicmene proc pisu - na ovladacim panelu je otackomer, ktery kdyz
motor stahnu na minimum, kdy se jeste udrzi v behu tak ukazuje
1800rpm - to mi prijde na klasickej diesel docela dost - otazkou
je zda ten budik ukazuje spravne - podle ucha se mi zda, ze se to
toci vic nez je obvykly ocekavany volnobeh u naftaka s maximem
3.600rpm - nicmene zase kdyz se kouknu na hridel motoru tak se to
netoci nijak zbesile
<br>
<br>
prikladam schema kde je videt, ze je otackomer pripojenej na na
vyvod W alternatoru - mate nekdo poneti jak je to mereni udelane?
v tom budiku je nejaky obvod, ktery snima spicky na napajeni? nebo
tam je nejake cidlo? aletrnator neni zadna specialka - jak je to
udelane?
<br>
<br>
a psoledni dotaz - mate nekdo nejaky overeny pouzitelny otackomer?
docela se mi libi ten z hobbykingu:
<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__10783__Turnigy_Multi_Blade_Micro_Tachometer.html">http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__10783__Turnigy_Multi_Blade_Micro_Tachometer.html</a>
<br>
<br>
a pak jsem nasel neco na ebay:
<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.ebay.com/itm/New-Digital-LCD-Laser-Display-Optical-Tachometer-RPM-/181148176849?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a2d45d1d1">http://www.ebay.com/itm/New-Digital-LCD-Laser-Display-Optical-Tachometer-RPM-/181148176849?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a2d45d1d1</a>
<br>
<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.ebay.com/itm/Digital-Laser-Optical-Tachometer-2-5-99999-9RPM-Range-0-1RPM-Resolution-/261128773949?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3ccc7ce13d">http://www.ebay.com/itm/Digital-Laser-Optical-Tachometer-2-5-99999-9RPM-Range-0-1RPM-Resolution-/261128773949?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3ccc7ce13d</a>
<br>
<br>
ale netusim jak je to pouzitelne, funguje to kdyz udelam treba na
remenici bilou znacku?
<br>
<br>
jinak zde je kratke video beziciho motoru:
<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/20130813_motor_bezi.mp4">http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/20130813_motor_bezi.mp4</a>
<br>
<br>
ten zvuk je trochu zkreslen kompresi a je to dost kraval -
rezonuje to v tom plechovem trupu - otacky se daji trochu
odhadnout podle bileho napisu na remenu
<br>
<br>
je tu nekdo kdo se orientuje v "traktoroidnich" dieslech? rad bych
kdyztak probral privatne jake jsou moznosti serizeni...
<br>
<br>
<br>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<br>
<pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>