<div dir="ltr">V automobilovĂ©m  prĹŻmyslu se Ĺľivotnost komponent  přísnÄ› plánuje. Motorek stÄ›raÄŤĹŻ má urÄŤitÄ› podstatnÄ› vyšší plánovanou Ĺľivotnost neĹľ motorek stahovánĂ­ oken nebo motorek polohy sedaÄŤky.  Tak jen abyste se nedivil. </div>
<div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">Dne 3. Ĺ™Ă­jna 2013 11:04 Jiří MajzlĂ­k NÄ›meÄŤek <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:jirry@centrum.cz" target="_blank">jirry@centrum.cz</a>&gt;</span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
DĂ­ky za postĹ™ehy,<br>
<br>
zase taková kĹ™eÄŤ to nebude, jedinĂ˝ rozdĂ­l oproti motoru ze Ĺ 120 je ten, Ĺľe tohle je menší a urÄŤitÄ› nesnese trvalĂ˝ chod na plnĂ˝ vĂ˝kon. UvnitĹ™ ale vypadá pĹ™ekvapivÄ› solidnÄ›. O plasty bych se taky nebál, tyhle automotive vÄ›ci mĂ­vajĂ­ slušnou odolnost.<br>

<br>
Jinak budeme mĂ­t konstrukci velice podobnou :-)<br>
<br>
JMN<br>
<br>
<br>
<br>
Dne <a href="tel:3.10.2013" target="_blank" value="+13102013">3.10.2013</a> 10:26, Tomáš Mazouch napsal(a):<br>
<blockquote style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;padding-left:1ex;border-left-color:rgb(204,204,204);border-left-width:1px;border-left-style:solid" class="gmail_quote">
Dne <a href="tel:3.10.2013" target="_blank" value="+13102013">3.10.2013</a> 09:16, Jiří MajzlĂ­k NÄ›meÄŤek napsal(a):<br>
<blockquote style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;padding-left:1ex;border-left-color:rgb(204,204,204);border-left-width:1px;border-left-style:solid" class="gmail_quote">
DobrĂ˝ den všem,<br>
<br>
dostal se mi do ruky pÄ›knĂ˝ motor s pĹ™evodovkou ze stahovánĂ­ oken:<br>
<br>
<a href="http://www.ebay.com/itm/2012-2013-12-13-VOLKSWAGEN-BEETLE-WINDOW-REGULATOR-MOTOR-PASSENGER-RH-OEM-A0475-/251334759739" target="_blank">http://www.ebay.com/itm/2012-<u></u>2013-12-13-VOLKSWAGEN-BEETLE-<u></u>WINDOW-REGULATOR-MOTOR-<u></u>PASSENGER-RH-OEM-A0475-/<u></u>251334759739</a> <br>

<br>
ChtÄ›l bych s nĂ­m toÄŤit prasopek, bohuĹľel to ale vypadá, Ĺľe v sobÄ› má Ĺ™Ă­dĂ­cĂ­ logiku a z venku jen tak jednoduše ovládat nepĹŻjde. NeĹľ ho zaÄŤnu kuchat, nemÄ›l by nÄ›kdo dokumentaci - alespoň popis konektoru?<br>
<br>
OznaÄŤenĂ­ je 5C5.959.802.F<br>
<br>
DĂ­ky, JMN<br>
</blockquote>
To mi pĹ™ijde jako hrozná kĹ™eÄŤ (nÄ›co jako pořízenĂ­ kabátu ke knoflĂ­ku :-). NavĂ­c ten motorek vypadá jako pÄ›knej chcĂ­pák a ta hromádka plastĹŻ se taky nebude moc radovat v bezprostĹ™ednĂ­ blĂ­zkosti ohnÄ›.<br>
<br>
NÄ›co konstruktivnĂ­ho - prasotoÄŤ jsem kdysi tvoĹ™il a Ĺˇlo o:<br>
1) motorek stÄ›raÄŤĹŻ Ĺ 120<br>
2) osa, talĂ­Ĺ™ a loĹľiska Ĺˇlapátek z kola<br>
3) kloub na 1/2&quot; golu<br>
4) zniÄŤenĂ˝ oĹ™ech, pĹ™ivaĹ™enĂ˝ na hlavnĂ­ jehle<br>
5) protÄ›jší &quot;loĹľisko&quot; tvoĹ™enĂ© miskou (rozpĹŻlenou trubkou)<br>
<br>
Motorek chce kryt, aby ho nezahřívalo IR z ohnÄ›, sám nijak strašnÄ› netopil.<br>
V případÄ› selhánĂ­ lze namontovat torzo Ĺˇlapátka a toÄŤit ruÄŤnÄ›.<br>
Elementy 3 a 5 umožňujĂ­ rychlĂ© odklopenĂ­ mrtvoly z ohnÄ›.<br>
<br>
  TomM<br>
<br>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list Â - Â sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
<br>
</blockquote>
<br>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list Â - Â sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div><br><br clear="all"><br>-- <br>Zdravi<br>Jirka OK1MWW
</div>