<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<div class="moz-cite-prefix">Jo, to sedí , na ty sedačky mám motor
z nějakého Nisana, nemá ani uhlíky, je tam pérový kontakt - ohnutý
drát cca 1 mm přímo na komutátor motoru :-(<br>
<br>
<br>
Dne 3.10.2013 12:11, Jirka MWW napsal(a):<br>
</div>
<blockquote
cite="mid:CAGNMtu0bcEHKxq1aKnxpTGTyqnY9bNAcDsgo8HNAxmtzEMNakw@mail.gmail.com"
type="cite">
<div dir="ltr">V automobilovém průmyslu se životnost komponent
přísně plánuje. Motorek stěračů má určitě podstatně vyšší
plánovanou životnost než motorek stahování oken nebo motorek
polohy sedačky. Tak jen abyste se nedivil. </div>
<div class="gmail_extra"><br>
<br>
<div class="gmail_quote">Dne 3. října 2013 11:04 Jiří Majzlík
Němeček <span dir="ltr"><<a moz-do-not-send="true"
href="mailto:jirry@centrum.cz" target="_blank">jirry@centrum.cz</a>></span>
napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Díky za postřehy,<br>
<br>
zase taková křeč to nebude, jediný rozdíl oproti motoru ze
Š120 je ten, že tohle je menší a určitě nesnese trvalý chod
na plný výkon. Uvnitř ale vypadá překvapivě solidně. O
plasty bych se taky nebál, tyhle automotive věci mívají
slušnou odolnost.<br>
<br>
Jinak budeme mít konstrukci velice podobnou :-)<br>
<br>
JMN<br>
</blockquote>
</div>
</div>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>