<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="moz-cite-prefix">Jo, to sedí , na ty sedačky mám  motor
      z nějakého Nisana, nemá ani uhlíky, je tam pérový kontakt - ohnutý
      drát cca 1 mm přímo na komutátor motoru :-(<br>
      <br>
      <br>
      Dne 3.10.2013 12:11, Jirka MWW napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote
cite="mid:CAGNMtu0bcEHKxq1aKnxpTGTyqnY9bNAcDsgo8HNAxmtzEMNakw@mail.gmail.com"
      type="cite">
      <div dir="ltr">V automobilovém  průmyslu se životnost komponent 
        přísně plánuje. Motorek stěračů má určitě podstatně vyšší
        plánovanou životnost než motorek stahování oken nebo motorek
        polohy sedačky.  Tak jen abyste se nedivil. </div>
      <div class="gmail_extra"><br>
        <br>
        <div class="gmail_quote">Dne 3. října 2013 11:04 Jiří Majzlík
          Němeček <span dir="ltr">&lt;<a moz-do-not-send="true"
              href="mailto:jirry@centrum.cz" target="_blank">jirry@centrum.cz</a>&gt;</span>
          napsal(a):<br>
          <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
            .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
            Díky za postřehy,<br>
            <br>
            zase taková křeč to nebude, jediný rozdíl oproti motoru ze
            Š120 je ten, že tohle je menší a určitě nesnese trvalý chod
            na plný výkon. Uvnitř ale vypadá překvapivě solidně. O
            plasty bych se taky nebál, tyhle automotive věci mívají
            slušnou odolnost.<br>
            <br>
            Jinak budeme mít konstrukci velice podobnou :-)<br>
            <br>
            JMN<br>
          </blockquote>
        </div>
      </div>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>