<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">Dne 19. září 2013 10:52 RV <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:vicek.radek@cpost.cz" target="_blank">vicek.radek@cpost.cz</a>&gt;</span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">

Tim zakopanym coklikem neni problem na strane nabijeni a alternatoru, ale paradoxne na strane startovani. Dokazu si dost dobre predstavit, ze pokud osadite baterii 120Ah co da klidne 1kA misto 44Ah co da 300A tak to muze mit pomerne destrukcni ucinky na starter a vse s tim souvisejici.<br>
</blockquote></div><br></div><div class="gmail_extra">Viz co jsem psal před chvílí, pokud tam výrobce osadil 44Ah, je 120Ah jen mrhání penězi, ani by se tam nejspíš nevešla. Ale výměna za 55 až 60 Ah, která dá nějakých 450 - 550 A (místo 330, kolik dá ta 44 Ah), toho bych se nebál.<br>
<br></div><div class="gmail_extra">P.K.<br></div></div>