<div dir="ltr">Ja len pokial sa bude trochu pozerat aj na nejaku vyrobu byt v par kusoch, tak by to mal vidiet aj revizak... <br><div><div><div class="gmail_extra"><br></div><div class="gmail_extra">A.<br><br><br></div><div class="gmail_extra">
<div class="gmail_quote">Dňa 5. septembra 2013 21:45, Petr Labaj <span dir="ltr"><<a href="mailto:labaj@volny.cz" target="_blank">labaj@volny.cz</a>></span> napísal(-a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Ano, to vyhrivane teleso je zemnene.<br>
Takze zkrat na vyvod cidla je nezadouci, ale neni treba si delat<br>
starosti s nejakou moc-kV odolnosti.<br>
<br>
PL<br>
<br>
*****************************************<br>
<div class="im"><br>
From: Andrej Jancura<br>
To: HW-news<br>
</div>Sent: Thursday, September 05, 2013 9:01 PM<br>
<div class="im HOEnZb">Subject: Re: Termostat pro party panev<br>
<br>
</div><div class="im HOEnZb">Posledna poznamka, teda vobec netusim ako su riesene novodobe zehlicky a ich vyhrievacie telesa, ale na 99% by som povedal, ze tie stare z ETA mali vzdy trojzilovy kabel a ochranny vodic bol vzdy pripojeny na vyhrievane zeliezko, tudiz to bolo cele zemnene. Myslim si, ze na tomto sa nic nezmenilo ani dnes, ale nie som si isty, lebo ziadnu modernu zehlicku som nemal rozobratu. Pouzivaju sa totiz rozne specialne sroby, na ktore nemam vhodny srobovak.<br>
<br>
A.<br>
<br>
</div><div class="HOEnZb"><div class="h5">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div></div></div></div>