<div dir="ltr"><div>Uplne stejnou zavadu jsem mel na fiat punto, jedna civka (pali ve dvou valcich soucasne) po zahrati mela preruseno privodni vinuti, obcas naskocila za jizdy a to se ridici jednotka mohla zblaznit. Kdybych ji nemeril za tepla, tak beztak rozeberu cely motor.<br>
</div>Karel<br></div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">Dne 20. srpna 2013 22:19 Petr Zapadlo <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:zapik@email.cz" target="_blank">zapik@email.cz</a>&gt;</span> napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Zdravím,<br>
<br>
zkuste  vyměnit cívku. Svého času když jsem jezdil s W353 (zapalovaní naprosto<br>
stejné) tak mi asi 2 cívky odešli podobným způsobem. Za studena  a na<br>
volnoběhu víceméně OK, po pár kilometrech  přestala fungovat. Jakmile<br>
vychladla, tak to bylo zase dobré.<br>
Elektricky nebyl rozdíl mezi funční a nefunkční, teplou a studenou.<br>
<br>
<br>
Zapik<br>
<br>
Dne Út 20. srpna 2013 21:02:21, Jaroslav Lukesh napsal(a):<br>
<div class="HOEnZb"><div class="h5">&gt; žeby? mám tam taky ty červené měďěné, tak zkusím sehnat uhlíkové v metráži<br>
&gt; co to udělá. Blbne totiž válec s nejdelším přívodem ke svíčkám (cca 3/4<br>
&gt; metru). Těsní, fajfka OK (jenom ta krátká neodrušená), svíčka OK, rozdělovač<br>
&gt; OK, ale po odpojení fajfky otáčky na volnoběh klesnou jen velmi málo,<br>
&gt; oproti ostatním. Tak nevím jestli třeba napětí, zrovna když má pálit ten<br>
&gt; slabší válec, není nějaké &quot;unavené&quot;.<br>
&gt;<br>
&gt;<br>
&gt; ----- Původní zpráva -----<br>
&gt; Od: &quot;Radek Benedikt&quot; &lt;<a href="mailto:benedikt@lphard.cz">benedikt@lphard.cz</a>&gt;<br>
&gt;<br>
&gt;<br>
&gt; A navic je to spis o serizeni a autolatine, ze to neodrusene lip pali.<br>
&gt; Osobne jsem to zazil na Favoritu, kdy se sem dostali &quot;padelky&quot; kabelu s<br>
&gt; Polska. Nebyly uhlikove, ale medene a jak to s nima jelo, radeji komentovat<br>
&gt; nebudu. Motor to byl jeste klasicky, bez elektroniky.<br>
&gt;<br>
&gt; Radek (<a href="http://benedikt2hw.cz" target="_blank">benedikt2hw.cz</a>)<br>
&gt;<br>
&gt; -----Original Message-----<br>
&gt; A to se ani nestydite sem vubec napsat, ze nemate odrusene svicky(kabely)?<br>
&gt;<br>
&gt; _______________________________________________<br>
&gt; HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
&gt; <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
&gt; <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div><span class="HOEnZb"><font color="#888888">--<br>
<br>
<br>
Petr &quot;Zapik&quot; Zapadlo<br>
</font></span><div class="HOEnZb"><div class="h5">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>