<div dir="ltr">Na systemoch LH2.2 a LH2.4 Jetronic je prudu vzduchu vystaveny platinovy drotik a cidlo teploty vzduchu. Oboje udaje spracovava vaha (obvodovo primitivnym zapojenim) a napatie z Pt drotika je posielane do RJ ako udaj o objeme vzduchu. Priamo teplotu nasavaneho vzduchu tieto systemy vediet nepotrebuju (ani novsie systemy rady Motronic)<br>
<a href="http://s2central.net/ds_G70.html">http://s2central.net/ds_G70.html</a><br><br><div><div style id="__af745f8f43-e961-4b88-8424-80b67790c964__"></div></div></div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">
2013/6/2 Tomas Chvatal <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:tchvatal@fordiag.cz" target="_blank">tchvatal@fordiag.cz</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Jsou v principu tri zpusoby jak zjistit davku vzduchu, potazmo paliva:<br>
<br>
1, AlphaN<br>
Z uhlu skrtici klapky, otacek, teploty vzduchu, ...<br>
Velmi nepresne, velmi citlive na zmeny kalibrace skrtici klapky, .... fuj fuj.<br>
Dnes se pouziva pouze u zavodnich motoru (99% casu plny knedlik :-).<br>
Nelze s nim plnit prisnejsi emise.<br>
<br>
2, Speed density<br>
MAP cidlo meri tlak v sani a pomoci tabulky s ucinnosti plneni + teplota vzduchu + RPM se dopocita skutecne<br>
nasate mnozstvi vzduchu.<br>
Stale pouzivane i na Euro4.<br>
Diky te tabulce s ucinnosti se ale jakakoliv zmena na motoru (tuneni) pak projevi v nepresnosti vypocitane davky, takze<br>
tuneri nemaji speed density moc radi.<br>
<br>
3, MAF system - vaha vzduchu<br>
Nejvice tolerantni ke zmenam na motoru.<div class="im"><br>
<br>
s přáním hezkého dne / Best regards<br>
Tomáš Chvátal<br>
<a href="mailto:tchvatal@fordiag.cz" target="_blank">tchvatal@fordiag.cz</a><br>
<br></div>
----- Původní zpráva ----- Od: &quot;Lubor Otta&quot; &lt;<a href="mailto:butan@centrum.cz" target="_blank">butan@centrum.cz</a>&gt;<br>
Komu: &quot;HW-news&quot; &lt;<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>&gt;<br>
Odesláno: 2. června 2013 22:15<div class="im HOEnZb"><br>
Předmět: Re: OT: Vaha vzduchu<br>
<br>
<br></div><div class="im HOEnZb">
U toho jetronicu se údajně i ten hmotnostní průtok určoval nějakým<br>
modelem, jen z otáček motoru a úhlu klapky.<br>
Lubor<br>
<br>
<br></div><div class="HOEnZb"><div class="h5">
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>