<html><body>Upřimně asi bude lepší si do farnellu zavolat, ikdyž nevím jestli to pomůže,<div>mě jednou z mého účtu zaplatil kolega svou kartou a ten účet se provázal</div><div>na pul s jeho udaji, takze DIC je moje IC moje jmeno a firma jeho z karty,</div><div>adresa moje... A to jen na mem registrovanem&nbsp;<span style="line-height: 1.3;">uctu se provedla platba&nbsp;</span></div><div><span style="line-height: 1.3;">jinou kartou a kdyz jsem pak platil moji tak tam stejne byly jeho udaje.....</span></div><div><span style="line-height: 1.3;">&nbsp;Zdeněk Aster</span></div><div><span style="line-height: 1.3;"><br></span></div><div><p>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: Pavel Hudecek &lt;edizon@seznam.cz&gt;<br>Datum: 23. 5. 2013<br>Předmět: Re: Farnell - zmena udaju o platebni karte</p><br><blockquote>Mě se to v profilu i při objednávce chová stejně:<br><br>Po kliknutí se nestane nic.<br><br>Např. teď jsem vlezl do "Moje osobní nastavení" a kliknul na "Způsob platby" <br>a nic. Stejný výsledek je ale u všech věcí, které mají šedivou barvu. Myš <br>nad nimi udělá "ručičku", jako že to klikací je, ale ve stavovém řádku se <br>nezobrazí žádná adresa a když kliknu, nic.<br><br>Ale třeba v "Předvolby oznamování" jsou checkboxy, taky s šedivými texty, <br>taky se nezobrazuje adresa, ale po kliknutí na text se zaškrtnou/odškrtnou.<br><br>Když vlezu do pokladny, tak se po kliknutí na stávající kartu nestane nic.<br>Když dám přidat nový typ platby, objeví se modré "Kreditní karta" a <br>"Obchodní účet"<br>Při najetí na tyto položky se objevuje vysvětlující rámeček, který ale <br>vyčnívá za levý okraj okna, takže je vidět jen asi 40 %. Při kliknutí se <br>text přebarví na hnědý na žlutém pozadí, po puštění myši zešediví a tak už <br>zůstane. Další pokusy jsou stejné.<br><br>PH<br><br>From: "Martin Hanek" &lt;martin.hanek@centrum.cz&gt;<br>No Google nasel toto:<br>http://uk.farnell.com/jsp/bespoke/bespoke7.jsp?bespokepage=farnell/en_UK/support/webhelp/changepaymentmethods.jsp&amp;nav=false<br><br>Dne 23. 5. 2013 17:35, Martin Patka napsal(a):<br>&gt; s tim jsem se take setkal.<br>&gt;<br>&gt; V profilu se mi kartu opravdu zmenit nepodarilo, ale zkusil jsem udelat<br>&gt; objednavku a nekde pri vyberu placeni se mi podarilo zadat novou kartu.<br>&gt; Ted mi to v profilu uz nabizi vyber ze dvou karet a zase nevim, kde tu<br>&gt; expirovanou vymazat......<br>&gt; Bohuzel uz nevim presny postup, sam jsem s tim zapasil dost dlouho.... <br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</blockquote></div></body></html>