<html><body>Hmm blbý, tak nějak jsem to čekal, já to dodnes, taky nedokázal vyřešit,<div>tak tam proste nenakupuju :-( Tak se nic nezměnilo to je celkem blby,</div><div>ta jejich obsluha platebnich karet je fakt pekne nedomyslena.....</div><div><br></div><div>Zdenek Aster</div><div><br><p>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: Pavel Hudecek &lt;edizon@seznam.cz&gt;<br>Datum: 23. 5. 2013<br>Předmět: Re: Farnell - zmena udaju o platebni karte</p><br><blockquote>No to bylo první co jsem zkusil. Paní mi vysvětlila, jak správně postupovat, <br>ale když se ukázalo, že tak to dělám, až na to, že od jistého okamžiku to <br>dál nepokračuje, už nevěděla. Nabídla mi pouze možnost, že mi může udělat <br>jednorázový nákup bez registrace, kdy jí všechno nadiktuji. Tam jsme ale <br>skončili u velkého počtu položek a toho, že jsem spěchal pryč.<br><br>PH<br><br>From: "Zdeněk Aster" &lt;Zdenek.Aster@seznam.cz&gt;<br>Upřimně asi bude lepší si do farnellu zavolat, ikdyž nevím jestli to pomůže,<br>mě jednou z mého účtu zaplatil kolega svou kartou a ten účet se provázal<br><br>na pul s jeho udaji, takze DIC je moje IC moje jmeno a firma jeho z karty,<br>adresa moje... A to jen na mem registrovanem uctu se provedla platba<br>jinou kartou a kdyz jsem pak platil moji tak tam stejne byly jeho udaje.....<br><br>Od: Pavel Hudecek &lt;edizon@seznam.cz&gt;<br>Mě se to v profilu i při objednávce chová stejně:<br><br>Po kliknutí se nestane nic.<br><br>Např. teď jsem vlezl do "Moje osobní nastavení" a kliknul na "Způsob platby"<br><br>a nic. Stejný výsledek je ale u všech věcí, které mají šedivou barvu. Myš<br>nad nimi udělá "ručičku", jako že to klikací je, ale ve stavovém řádku se<br>nezobrazí žádná adresa a když kliknu, nic.<br><br>Ale třeba v "Předvolby oznamování" jsou checkboxy, taky s šedivými texty,<br>taky se nezobrazuje adresa, ale po kliknutí na text se zaškrtnou/odškrtnou.<br><br>Když vlezu do pokladny, tak se po kliknutí na stávající kartu nestane nic.<br>Když dám přidat nový typ platby, objeví se modré "Kreditní karta" a<br>"Obchodní účet"<br>Při najetí na tyto položky se objevuje vysvětlující rámeček, který ale<br>vyčnívá za levý okraj okna, takže je vidět jen asi 40 %. Při kliknutí se<br>text přebarví na hnědý na žlutém pozadí, po puštění myši zešediví a tak už<br>zůstane. Další pokusy jsou stejné.<br><br>From: "Martin Hanek" &lt;martin.hanek@centrum.cz&gt;<br>No Google nasel toto:<br>http://uk.farnell.com/jsp/bespoke/bespoke7.jsp?bespokepage=farnell/en_UK/<br>support/webhelp/changepaymentmethods.jsp&amp;nav=false<br><br>Dne 23. 5. 2013 17:35, Martin Patka napsal(a):<br>&gt; s tim jsem se take setkal.<br>&gt;<br>&gt; V profilu se mi kartu opravdu zmenit nepodarilo, ale zkusil jsem udelat<br>&gt; objednavku a nekde pri vyberu placeni se mi podarilo zadat novou kartu.<br>&gt; Ted mi to v profilu uz nabizi vyber ze dvou karet a zase nevim, kde tu<br>&gt; expirovanou vymazat......<br>&gt; Bohuzel uz nevim presny postup, sam jsem s tim zapasil dost dlouho.... <br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</blockquote></div></body></html>