<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<div class="moz-cite-prefix">Ja dost dobre nechapu tu vetu:<br>
<blockquote>"Moderní setrvačník Volvo má průměr 20 centimetrů a
točí se ve vakuu, aby byly zmírněny třecí ztráty."<br>
<br>
Jak muzu neco mit ve vakuu a zaroven tim tocit.<br>
To si odporuje zas s tema trecima ztratama ( gufera??? )<br>
A uz vubec nemluvim o gyroefektu.<br>
Zkuste si takovym byt 6kg setrvacnikem, ktery toci 60000
ot/min otocit kolmo k jeho ose.<br>
<br>
<p><br>
<a
href="http://auto.idnes.cz/volvo-setrvacnik-kers-06u-/automoto.aspx?c=A130501_114455_automoto_vok"></a></p>
</blockquote>
<br>
<br>
Dne 13.5.2013 18:35, Petr Labaj napsal(a):<br>
</div>
<blockquote cite="mid:2848F00DB1424D05A94A4B390E3AEF80@labajdoma"
type="cite">
<pre wrap="">No konecne, ze nekdo nasadil setrvacnikovy system rekuperace.
I kdyz zrovna tenhle se mi moc nelibi, je reseny ciste mechanicky.
Ten, co dela Williams je mechanicko-elektricky - ten setrvacnik
honi alternator a pohon naprav pak resi elektromotor.
PL
********************************
From: Michal Gregor
To: HW-News
Sent: Monday, May 13, 2013 6:27 PM
Subject: Volvo - pohon vozidla - rekuperacni setrvacnik
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://auto.idnes.cz/volvo-setrvacnik-kers-06u-/automoto.aspx?c=A130501_114455_automoto_vok">http://auto.idnes.cz/volvo-setrvacnik-kers-06u-/automoto.aspx?c=A130501_114455_automoto_vok</a>
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>