<html><body>No, o heliu tam nějak řeč nebyla.<div>;-)</div><div><br></div><div><br></div><div>Zapik<br><p>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: gatilo <gatilo@centrum.cz><br>Datum: 30. 4. 2013<br>Předmět: Re: TriHyBus - bus s palivovym clankem + LiIon + supercap</p><br><blockquote>30.4.2013, 8:34:41<br><br>To zni skoro tak, ze pan ocekava, ze nadrze s kapalnym heliem budou<br>vybuchovat nejak pravidelne.<br>;-)<br><br>S pozdravem Pavel<br> mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz<br><br>--<br>balu@home napsal:<br><br>> Akurat vcera nam pan na prednaske hovoril ze ohladom vodiku je trochu <br>> skepticky, lebo "liquid hydrogen tank explodes only once" :-)<br>> b.<br><br><br>> On Apr/29/2013 13:05, Petr Labaj wrote:<br>>> Ja teda na "vodikove hodpodarstvi" moc neverim, na to ma podle me vodik<br>>> jakozto transportni energeticke medium prilis moc spatnych vlastnosti.<br>>> Ale libi se mi tenhle projekt:<br>>> http://www.proelektrotechniky.cz/zajimave-projekty/6.php<br>>> Tady nechali bezet vodikovy palivovy clanek trvale s nizkym vykonem<br>>> vpodstate bez regulace, a dynamiku zateze pak resi supercapy (rozjezd<br>>> a rekuperacni brzdeni) a LiIon baterky. To mi prujde technicky sikovne<br>>> (jestli je to sikovne i ekonomicky nevim).<br>>> Jeste kdyby misto vodiku pouzili treba metan, se kterym se prece jen dela<br>>> mnohem lip, tak by to mohlo byt mozna i prakticke.<br>>><br>>> PL<br>>><br>>> _______________________________________________<br>>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz<br>>> Hw-list@list.hw.cz<br>>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br>>><br>> _______________________________________________<br>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz<br>> Hw-list@list.hw.cz<br>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br><br> <br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</blockquote></div></body></html>