<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.19412">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">No ten call-back VoIP operator vi, jake je 
Vase cislo. Protoze na neho volal.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">Ale ten dalsi stupen v retezci (napr. O2, v 
jehoz siti bude cilova stanice, </FONT><FONT size=2 face="Arial CE">a 
do</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">jehoz site ten VoIP operator zavolal) proste 
nepripusti nastaveni odchoziho</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">cisla z jineho rozsahu, nez patri tomu VoIP 
operatorovi.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE"></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">Pokud by to pripustil, tak by mohla nastat 
modelava situace, ze do site O2</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">vola nejaky VoIP operator, pricemz jako 
odchozi cislo ma nastaveno cislo</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">z rozsahu O2. A to by se zrejme tomu O2, CTU 
a&nbsp;ani mne moc nelibilo.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE"></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">PL</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>From:</B> <A title=jiri@nemcovi.eu 
  href="mailto:jiri@nemcovi.eu">Jiří Němec</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz 
  href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Friday, April 12, 2013 12:37 
  PM</DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: call-back propojovací 
  automat na hovory</DIV>
  <DIV><BR></DIV>
  <DIV dir=ltr>
  <DIV>Bude to normální CLIP, je to bude nějak legislativně omezeno abyste 
  nevolali z libovolného vymyšleného čísla. Většinou je nutné nějakým způsobem 
  ověřit že je to číslo opravdu vaše, u Voocallu a Odorika mi myslím přišly sms 
  a opsal jsem z nich kód, u Mikrotechu jsem snad slyšel o nějakém dopise s 
  podpisem, ale to je už opravdu dávno a jak to mají teď opravdu nevím.</DIV>
  <DIV>Pro ty VOIP operátory to asi nebyla sranda, O2 tím za použití ČTU tahal 
  informace o konkrétních technických řešeních, myslím na Odorik fóru kolem toho 
  byla docela zajímavá diskuze.</DIV></DIV>
  <DIV class=gmail_extra><BR clear=all>
  <DIV>S pozdravem<BR>Jiří Němec</DIV><BR><BR>
  <DIV class=gmail_quote>Dne 12. dubna 2013 12:08 Petr Labaj <SPAN 
  dir=ltr>&lt;<A href="mailto:labaj@volny.cz" 
  target=_blank>labaj@volny.cz</A>&gt;</SPAN> napsal(a):<BR>
  <BLOCKQUOTE 
  style="BORDER-LEFT: #ccc 1px solid; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; PADDING-LEFT: 1ex" 
  class=gmail_quote><U></U>
    <DIV bgcolor="#ffffff">
    <DIV><FONT face="Arial CE">Jak se resi to, aby odchozi cislo bylo to 
    mobilni?</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face="Arial CE">V ramci SIP-SIP si jiste muzu delat celkem co 
    chci, ale pokud je tam prechod SIP-bezny operator,</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face="Arial CE">tak ten predpokladam nedovoli nastavit jako 
    odchozi cislo takove, ktere nepatri do rozsahu toho</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face="Arial CE">VoIP operatora.</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face="Arial CE">Nebo uz se dneska kasle i na ta nejzakladnejsi 
    pravidla?</FONT></DIV><SPAN class=HOEnZb><FONT color=#888888>
    <DIV><FONT face="Arial CE"></FONT>&nbsp;</DIV>
    <DIV><FONT face="Arial CE">PL</FONT></DIV></FONT></SPAN>
    <DIV class=im>
    <BLOCKQUOTE 
    style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
      <DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
      <DIV style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4"><B>From:</B> <A 
      title=jiri@nemcovi.eu href="mailto:jiri@nemcovi.eu" target=_blank>Jiří 
      Němec</A> </DIV>
      <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz 
      href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target=_blank>HW-news</A> </DIV>
      <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Friday, April 12, 2013 11:48 
      AM</DIV>
      <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: call-back propojovací 
      automat na hovory</DIV>
      <DIV><BR></DIV>
      <DIV dir=ltr>A od toho tu je callback, který se tu řeší. Nějakým způsobem 
      inicializujete spojení (Internet, SMS, speciální tel. číslo přiřazené 
      kontaktu) a VOIP operátor zavolá vám, jak to zvednete tak zavolá na volané 
      číslo. Platíte dvojnásobek, dnes tedy 1+1 Kč, koncem roku 0,5 + 0,5. Bez 
      paušálu, tarifikace 1+1s a ideální je k tomu VF tarif Odepiš a Android 
      telefon vybaven příslušnou inicializační aplikací. Volá se po GSM síti, 
      takže kvalita i energetická úspornost telefonu je normální, jako odchozí 
      číslo je nastaveno vaše mobilní číslo, takže příchozí hovory jdou mimo 
      VOIP operátora. 
      <DIV><BR></DIV>
      <DIV>Doma mám SIP telefony a na mobilech callback. Jistě pro firmu je 
      callback nesmysl, ale firmám naši&nbsp;operátoři&nbsp;nabízí běžně volání 
      za korunu. Pokud nemáte přístup k firemnímu tarifu a nechcete řešit 
      šedivky, pak je pro běžného uživatele VOIP velice výhodný. Samozřejmě 
      pokud měsíčně provoláte různým lidem nějakých 12 hodin, pak se ten flat 
      opravdu vyplatí. &nbsp;</DIV>
      <DIV><BR></DIV>
      <DIV>Jako u nás doma možná 12 hodin padne i jen za 1 týden, ale to se volá 
      po příbuzenstvu v rámci jednoho VOIP operátora zdarma. Ty Cisco SIP 
      telefony mají naprosto skvělý hlasitý odposlech, mluvím do zdi na druhé 
      straně místnosti a stále mi je&nbsp;rozumět&nbsp;(výborné při vaření). 
      Člověk pak už ani nemá potřebu vykecávat se do mobilu.</DIV></DIV>
      <DIV class=gmail_extra><BR clear=all>
      <DIV>S pozdravem<BR>Jiří 
  Němec</DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>