<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.19412">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">No ten call-back VoIP operator vi, jake je
Vase cislo. Protoze na neho volal.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">Ale ten dalsi stupen v retezci (napr. O2, v
jehoz siti bude cilova stanice, </FONT><FONT size=2 face="Arial CE">a
do</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">jehoz site ten VoIP operator zavolal) proste
nepripusti nastaveni odchoziho</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">cisla z jineho rozsahu, nez patri tomu VoIP
operatorovi.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE"></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">Pokud by to pripustil, tak by mohla nastat
modelava situace, ze do site O2</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">vola nejaky VoIP operator, pricemz jako
odchozi cislo ma nastaveno cislo</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">z rozsahu O2. A to by se zrejme tomu O2, CTU
a ani mne moc nelibilo.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE"></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">PL</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>From:</B> <A title=jiri@nemcovi.eu
href="mailto:jiri@nemcovi.eu">Jiří Němec</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Friday, April 12, 2013 12:37
PM</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: call-back propojovací
automat na hovory</DIV>
<DIV><BR></DIV>
<DIV dir=ltr>
<DIV>Bude to normální CLIP, je to bude nějak legislativně omezeno abyste
nevolali z libovolného vymyšleného čísla. Většinou je nutné nějakým způsobem
ověřit že je to číslo opravdu vaše, u Voocallu a Odorika mi myslím přišly sms
a opsal jsem z nich kód, u Mikrotechu jsem snad slyšel o nějakém dopise s
podpisem, ale to je už opravdu dávno a jak to mají teď opravdu nevím.</DIV>
<DIV>Pro ty VOIP operátory to asi nebyla sranda, O2 tím za použití ČTU tahal
informace o konkrétních technických řešeních, myslím na Odorik fóru kolem toho
byla docela zajímavá diskuze.</DIV></DIV>
<DIV class=gmail_extra><BR clear=all>
<DIV>S pozdravem<BR>Jiří Němec</DIV><BR><BR>
<DIV class=gmail_quote>Dne 12. dubna 2013 12:08 Petr Labaj <SPAN
dir=ltr><<A href="mailto:labaj@volny.cz"
target=_blank>labaj@volny.cz</A>></SPAN> napsal(a):<BR>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #ccc 1px solid; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; PADDING-LEFT: 1ex"
class=gmail_quote><U></U>
<DIV bgcolor="#ffffff">
<DIV><FONT face="Arial CE">Jak se resi to, aby odchozi cislo bylo to
mobilni?</FONT></DIV>
<DIV><FONT face="Arial CE">V ramci SIP-SIP si jiste muzu delat celkem co
chci, ale pokud je tam prechod SIP-bezny operator,</FONT></DIV>
<DIV><FONT face="Arial CE">tak ten predpokladam nedovoli nastavit jako
odchozi cislo takove, ktere nepatri do rozsahu toho</FONT></DIV>
<DIV><FONT face="Arial CE">VoIP operatora.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face="Arial CE">Nebo uz se dneska kasle i na ta nejzakladnejsi
pravidla?</FONT></DIV><SPAN class=HOEnZb><FONT color=#888888>
<DIV><FONT face="Arial CE"></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face="Arial CE">PL</FONT></DIV></FONT></SPAN>
<DIV class=im>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4"><B>From:</B> <A
title=jiri@nemcovi.eu href="mailto:jiri@nemcovi.eu" target=_blank>Jiří
Němec</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target=_blank>HW-news</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Friday, April 12, 2013 11:48
AM</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: call-back propojovací
automat na hovory</DIV>
<DIV><BR></DIV>
<DIV dir=ltr>A od toho tu je callback, který se tu řeší. Nějakým způsobem
inicializujete spojení (Internet, SMS, speciální tel. číslo přiřazené
kontaktu) a VOIP operátor zavolá vám, jak to zvednete tak zavolá na volané
číslo. Platíte dvojnásobek, dnes tedy 1+1 Kč, koncem roku 0,5 + 0,5. Bez
paušálu, tarifikace 1+1s a ideální je k tomu VF tarif Odepiš a Android
telefon vybaven příslušnou inicializační aplikací. Volá se po GSM síti,
takže kvalita i energetická úspornost telefonu je normální, jako odchozí
číslo je nastaveno vaše mobilní číslo, takže příchozí hovory jdou mimo
VOIP operátora.
<DIV><BR></DIV>
<DIV>Doma mám SIP telefony a na mobilech callback. Jistě pro firmu je
callback nesmysl, ale firmám naši operátoři nabízí běžně volání
za korunu. Pokud nemáte přístup k firemnímu tarifu a nechcete řešit
šedivky, pak je pro běžného uživatele VOIP velice výhodný. Samozřejmě
pokud měsíčně provoláte různým lidem nějakých 12 hodin, pak se ten flat
opravdu vyplatí. </DIV>
<DIV><BR></DIV>
<DIV>Jako u nás doma možná 12 hodin padne i jen za 1 týden, ale to se volá
po příbuzenstvu v rámci jednoho VOIP operátora zdarma. Ty Cisco SIP
telefony mají naprosto skvělý hlasitý odposlech, mluvím do zdi na druhé
straně místnosti a stále mi je rozumět (výborné při vaření).
Člověk pak už ani nemá potřebu vykecávat se do mobilu.</DIV></DIV>
<DIV class=gmail_extra><BR clear=all>
<DIV>S pozdravem<BR>Jiří
Němec</DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>