<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.19412">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">Jak se resi to, aby odchozi cislo bylo to
mobilni?</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">V ramci SIP-SIP si jiste muzu delat celkem co
chci, ale pokud je tam prechod SIP-bezny operator,</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">tak ten predpokladam nedovoli nastavit jako
odchozi cislo takove, ktere nepatri do rozsahu toho</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">VoIP operatora.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">Nebo uz se dneska kasle i na ta nejzakladnejsi
pravidla?</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE"></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">PL</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
<DIV
style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4; font-color: black"><B>From:</B>
<A title=jiri@nemcovi.eu href="mailto:jiri@nemcovi.eu">Jiří Němec</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Friday, April 12, 2013 11:48
AM</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: call-back propojovací
automat na hovory</DIV>
<DIV><BR></DIV>
<DIV dir=ltr>A od toho tu je callback, který se tu řeší. Nějakým způsobem
inicializujete spojení (Internet, SMS, speciální tel. číslo přiřazené
kontaktu) a VOIP operátor zavolá vám, jak to zvednete tak zavolá na volané
číslo. Platíte dvojnásobek, dnes tedy 1+1 Kč, koncem roku 0,5 + 0,5. Bez
paušálu, tarifikace 1+1s a ideální je k tomu VF tarif Odepiš a Android telefon
vybaven příslušnou inicializační aplikací. Volá se po GSM síti, takže kvalita
i energetická úspornost telefonu je normální, jako odchozí číslo je nastaveno
vaše mobilní číslo, takže příchozí hovory jdou mimo VOIP operátora.
<DIV><BR></DIV>
<DIV>Doma mám SIP telefony a na mobilech callback. Jistě pro firmu je callback
nesmysl, ale firmám naši operátoři nabízí běžně volání za korunu.
Pokud nemáte přístup k firemnímu tarifu a nechcete řešit šedivky, pak je pro
běžného uživatele VOIP velice výhodný. Samozřejmě pokud měsíčně provoláte
různým lidem nějakých 12 hodin, pak se ten flat opravdu vyplatí. </DIV>
<DIV><BR></DIV>
<DIV>Jako u nás doma možná 12 hodin padne i jen za 1 týden, ale to se volá po
příbuzenstvu v rámci jednoho VOIP operátora zdarma. Ty Cisco SIP telefony mají
naprosto skvělý hlasitý odposlech, mluvím do zdi na druhé straně místnosti a
stále mi je rozumět (výborné při vaření). Člověk pak už ani nemá
potřebu vykecávat se do mobilu.</DIV></DIV>
<DIV class=gmail_extra><BR clear=all>
<DIV>S pozdravem<BR>Jiří Němec</DIV></DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>