<html><body>Zdravím osazenstvo,<br><br>&nbsp; Mám tu záludné dotazy na sobotní večer. <br><br>&nbsp; Všechny example které tu proběhly jsou nativní pro Code::Blocks. Chtěl bych se zeptat (čistě z neznalosti) <br>z jakých důvodů nikdo nevytváříte projekt jako Makefile. Myslím že pro možnost kompilace pod různými OS <br>(a že tu jsou i lidé z Linuxových luhů a hájů) by byl Makefile lepší volbou. Zakládat nový projekt na kterém v <br>budoucnosti může pracovat více lidí jako Makefile, nebo jako standardní C::B projekt ?<br><br>&nbsp; Druhý dotaz směřuje k zakládání projektu - když bych chtěl od počátku založit projekt tak, aby jej snadno <br>chápali druzí, aby zkušení v něm dobře "četli", aby šel například zkompilovat i bez Code::Blocks, jakým způsobem <br>bych měl rozčlenit adresářovou strukturu ? Rád bych věděl Vaše názory jak zakládáte své projekty, případně <br>jak členíte strukturu. Řekněme že se jedná o středně rozsáhlý projekt, kde bude komunikace s PC, nějaké UI s <br>"točítkama" pro uživatele, nějaká matematika. Vše v rámci ARM mikrokontroleru (STM32F1 nebo STM32F4). <br><br>&nbsp; Třetí dotaz směřuje též k založení a "znovupoužití" projektu někým jiným - jedná se o stahování a instalaci <br>periferních knihoven, ve kterých jsou změny oproti originálu. Přikládat a verzovat tuto knihovnu společně s <br>projektem, nebo raději napsat uživateli postup odkud stáhnout a co kde a jak přeplácnout a modifikovat v tom <br>originálu. Já bych byl pro první variantu, ještě nevím zdali to není rozpor s licencí (musím prověřit) ale zdá se <br>mi to přístupnější většímu počtu uživatelů. (na zprovoznění by stačilo mít provozuschopný toolchain a jen <br>stáhnout zdrojový kód z SVN). Uvažujme situaci jeden projekt (tedy NE situaci kdy knihovnu využívá vícero <br>projektů)<br><br>Dík za tipy.<br><br>&nbsp; Franta.<br><br><br></body></html>