<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="moz-cite-prefix">Odpoved jen na prvni otazku - proste
      makefile nemam rad, vzdycky to musim znova zkouset pochopit a C::B
      generuje proste transparentni prikazove radky pro prekladac
      automaticky, jak jsem zvykly z Visual Studia ;-)  Navic primo
      odkazy do kodu na chybne radky atp. Kazdopadne vytvorit makefile
      je prace na par (desitek) minut pro nekoho kdo to ma v ruce, ale
      za me lepsi bez nej.<br>
      Prenositelnost je asi nejlepsi, kdyz jsou zvlast standardni
      knihovny MCU a vlastni zdrojaky pak v jednom adresari. Rozsahlejsi
      projekty je asi lepsi nejak strukturovat, ale to je pri prenosu
      asi ten nejmensi problem.<br>
      <br>
      Dne 26.1.2013 19:58, František Burian napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote cite="mid:3Uk.25Sr.3RGp18g7E8U.1H12Tf@seznam.cz"
      type="cite">Zdravím osazenstvo,<br>
      <br>
        Mám tu záludné dotazy na sobotní večer. <br>
      <br>
        Všechny example které tu proběhly jsou nativní pro Code::Blocks.
      Chtěl bych se zeptat (čistě z neznalosti) <br>
      z jakých důvodů nikdo nevytváříte projekt jako Makefile. Myslím že
      pro možnost kompilace pod různými OS <br>
      (a že tu jsou i lidé z Linuxových luhů a hájů) by byl Makefile
      lepší volbou. Zakládat nový projekt na kterém v <br>
      budoucnosti může pracovat více lidí jako Makefile, nebo jako
      standardní C::B projekt ?<br>
      <br>
        Druhý dotaz směřuje k zakládání projektu - když bych chtěl od
      počátku založit projekt tak, aby jej snadno <br>
      chápali druzí, aby zkušení v něm dobře "četli", aby šel například
      zkompilovat i bez Code::Blocks, jakým způsobem <br>
      bych měl rozčlenit adresářovou strukturu ? Rád bych věděl Vaše
      názory jak zakládáte své projekty, případně <br>
      jak členíte strukturu. Řekněme že se jedná o středně rozsáhlý
      projekt, kde bude komunikace s PC, nějaké UI s <br>
      "točítkama" pro uživatele, nějaká matematika. Vše v rámci ARM
      mikrokontroleru (STM32F1 nebo STM32F4). <br>
      <br>
        Třetí dotaz směřuje též k založení a "znovupoužití" projektu
      někým jiným - jedná se o stahování a instalaci <br>
      periferních knihoven, ve kterých jsou změny oproti originálu.
      Přikládat a verzovat tuto knihovnu společně s <br>
      projektem, nebo raději napsat uživateli postup odkud stáhnout a co
      kde a jak přeplácnout a modifikovat v tom <br>
      originálu. Já bych byl pro první variantu, ještě nevím zdali to
      není rozpor s licencí (musím prověřit) ale zdá se <br>
      mi to přístupnější většímu počtu uživatelů. (na zprovoznění by
      stačilo mít provozuschopný toolchain a jen <br>
      stáhnout zdrojový kód z SVN). Uvažujme situaci jeden projekt (tedy
      NE situaci kdy knihovnu využívá vícero <br>
      projektů)<br>
      <br>
      Dík za tipy.<br>
      <br>
        Franta.<br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <br>
      <pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>