<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
  <meta content="text/html;charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
  <title></title>
</head>
<body bgcolor="#ffffff" text="#000000">
Vyřazené kolejnice se se běžně používaly do stropů jako nosníky v
soukromé bytové výstavbě před 40ti lety(teda ten, kdo měl k nim
přístup) Určitě měly větší pevnost než I a U profily z oceli třídy 11.
Baráky stojí dodnes bez jakýchkoli problémů.<br>
<br>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:cipisek.cipr@seznam.cz">cipisek.cipr@seznam.cz</a> napsal(a):
<blockquote cite="mid:2Dq.2i%7D8n.4G6wwSZ%7DlA9.1G%7Bk%7BI@seznam.cz"
 type="cite">V unoru roku 1986 jsme na to vsadili flasku rumu a
prohrali. Stari dedci tak obirali studentiky, vsadili se s nami, ze
prerazi kladivem kolejnici jednou ranou. Nevim jak velka byla zima, ale
mrzlo slusne, vysmaty stary praktik vzal majzlik a sice slusne presto
jednorucni kladivo, trisknul do stojiny a kolejnice rupla jak kdyby
byla z porcelanu. Stalo nas to flasku rumu, ale dodnes vim co je krehky
lom  :-)<br>
Jakmile klesnou teploty pod -15C jsou lomy kolejnic beznou zalezitosti
a muze k nim dojit i bez zjevne priciny, nevim jak ted ,ale v minulosti
se snizovala rychlost vlaku a zvysovala se cetnost kontrol svrsku.<br>
Nasel jsem vam v katalogu fotku krehkeho lomu kolejnice. Tahle
konkretni rupla bez zjevne priciny jen protoze byla zima 
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://tinypic.com/view.php?pic=2s659if&s=6">http://tinypic.com/view.php?pic=2s659if&amp;s=6</a><br>
VS nam ukazovali fotky garaze jisteho shancliveho zeleznicare, strop
zavesil na "nosniky" z kolejnic, ktere vysetril v praci, no a kolejnice
se v zime  ustrihla a udelala bum.<br>
  <br>
Ciprian<br>
  <br>
  <p>---------- Původní zpráva ----------<br>
Od: Peter Bosnak <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:lajost@zoznam.sk">&lt;lajost@zoznam.sk&gt;</a><br>
Datum: 19. 1. 2013<br>
Předmět: OT vikend (Elektronika do auta)</p>
  <br>
  <blockquote>
    <div>
    <div>
    <p><span style="font-size: 10pt; font-family: &quot;Courier New&quot;;">&gt;Vezmete
klasickou kolejnici vrazte ji do prazaku (-18C) kdy do holejnice pak </span></p>
    <p><span
 style="font-size: 12pt; font-family: &quot;Times New Roman&quot;,&quot;serif&quot;;">&gt;trisknete
poradnou palici tak se zlomi. </span></p>
    <p><span
 style="font-size: 12pt; font-family: &quot;Times New Roman&quot;,&quot;serif&quot;;">  </span></p>
    <p><span
 style="font-size: 12pt; font-family: &quot;Times New Roman&quot;,&quot;serif&quot;;">To
snáď nie. -18 C nie je neobvyklá teplota ani v našich končinách, zvlášť
v noci , a to by znamenalo, že po prejazde rýchliku by na trati zostal
len šrot miesto koľajníc ? Predpokladám, že podvozky vagónov dávajú
koľajnici silnejšie rany ako „poradna palice“ . P.B.  </span> </p>
    </div>
    </div>
  </blockquote>
  <pre wrap="">
<hr size="4" width="90%">
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
  </pre>
</blockquote>
</body>
</html>