<html><body>To pomalu zacina byt na zalobu proti GM, nic proti prodeji neoriginalu, ale at je a prodavaji za odpovidajici cenu a at k nim napisi jake to ma parametry.<br><br>Ciprian<br><br><br><p>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: Pavel Hudecek &lt;edizon@seznam.cz&gt;<br>Datum: 26. 12. 2012<br>Předmět: Re: Kopie MJ15003 jak overit kvalitu + paralelni razeni ?</p><br><blockquote>S nějakými jinými MJ... (TO220) z GM jsem si před časem taky naběhnul. <br>Odcházely snad už kolem 1/3 katalogového výkonu.<br><br>PH<br><br>From: &lt;cipisek.cipr@seznam.cz&gt;<br>Trabant nemel kastli BMW a nebylo na nem napsanpo BMW, tohle ma kastli MJ<br>15003 a je na tom napsano MJ15003. :-)<br>Mechanicky to na prvni pohled vypada jak original, az na jedne z pytle a<br>natom neni ani oznaceni GM, jen nejaky klikihak, u nej je zredukvana i<br>hmotnost zakladny. Ty GM jsou mechanicky stejne, tedy klasicke TO3 pouzdra.<br>Vnitřek jsem zatim nepitval, nemam to cim otevrít a na cestu do garaze jsem<br>moc "vanocni".<br>UCE me asi az tak netrapi, original je na 140V me staci cca 80V i s<br>rezervou, ale pokud jde o proud rezpektive ztratovy vykon potreboval bych se<br>vejit do SOA respektive ztraty 100W/pouzdro poi odbu cca 10s. <br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a><br>Hw-list@list.hw.cz<br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a></blockquote></body></html>