Cievka z auta neda viac ako 0,8J<br><br><div class="gmail_quote">2012/10/5 Jaroslav Lukesh <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:lukesh@seznam.cz" target="_blank">lukesh@seznam.cz</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
A co takhle vzít zapalovací cívku do auta? Nebo vn trafo z CRT?<br>
<br>
----- Původní zpráva ----- Od: <a href="mailto:cipisek.cipr@seznam.cz" target="_blank">cipisek.cipr@seznam.cz</a><div class="im"><br>
<br>
Nenasel jsem nikoho se zkusenostmi s eletrickymi ohradniky, proto jsem se pustil do vlastniho navrhu, ono to neni zas az tak slozite.<br>
Zakladní princip , motorovy kondenzator 70uF 400Vnabijeme na 400V tedy ulozime do nej energii W=1/2C*U2 =5,6J a tuto energii jednou za nejaky cas pres tyristor prelejeme do primaru VN trafa, ktere nam na sekundaru vyrobi cca 10kV puls ktery je bud sveden spatne izolovanym ohradnim plotem nebo zviretem,ktere se k plotu priblizilo a nebo musi byt nejak znicen v zarizeni , bud jiskriste nebo baterii varistoru.<br>

70uF motorovy C da pri zkratu na 400V spickovy proud cca 150A.<br>
<br>
Nejsem si jit jake vybrat jadro pro transformator , respektive jeho velikost a jak se to pocita? Poradite?<br>
<br>
<br></div>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div><br>