Podoba sa to na mikromotory pouzivane v zubarskej praxi. Tam sa vyskytuju 2 druhy motorov: Uz spominane BLDC, ale elektronika je externa a neviem si predstavit ze by ju napchali priamo do motora. Mimoto je do motora privod chladiaceho vzduchu, vody a jeden drot na osvetlenie. Motor ma vacsinou 3 vinutia.<br>
Starsim pripadom (aj ked stale pouzivanym) su klasicke DC motorceky s komutatorom, regulator je rovnako externy, na principe kladnej spatnej vazby. Tomu by zodpovedali 2 vystupne vodice vo Vasom pripade.<br>Motoru sa musia pocitat motohodiny (na vymenu uhlikov) a pravidelne sa musi prestriekavat mazivom.<br>
<br><div class="gmail_quote">2012/9/13  <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:hutta.j@seznam.cz" target="_blank">hutta.j@seznam.cz</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div>Ono je otazkou co je to vlastne za motor. Me informace pochazi z prospektu plneho PR zvastu, pokud vubec obsahoval nejake technicke informace slo o informace o mechanicke strance veci. Elektricka stanka je bud umyslne nebo spise s ohledem na cilovou skupinu potlacena. <br>
Ze je motor DC, je zmineno v PR vete,  nase spickove DC mikromotory bla bla bla.<br>Jedine co mohu rici s jistotou vedou k tomu jen dva draty :-) Vreteno jsem mel rozebrane , menilo se tesneni, lozisko a bohuzel i klestiny (970Kc bez DPH za 3mm klestiny me docela dostalo, ale v teto presnosti to asi je bezne). Motorovou cast jsem zatim nerozebral, nasel jsem obrazek s rezem, ale nevim zda z toho jde neco urcit.<br>
<a href="http://i.imgur.com/m6QR7.jpg" target="_blank">http://i.imgur.com/m6QR7.jpg</a><br><br>Hutta<br><br><br><p><br>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: HW CNCnet.info &lt;<a href="mailto:hwnews@cncnet.info" target="_blank">hwnews@cncnet.info</a>&gt;</p>
<div class="im"><br>Datum: 13. 9. 2012<br>Předmět: Re: PWM rizeni otacek?</div><p></p><blockquote>No ja si hlavne myslim, ze v pripade tzv. BLDC je PWM to posledni co je <br><div><div class="h5">treba resit.<br><br>Je treba predevsim zjistit zda to je senzored nebo senzorless BLDC a pak <br>
k tomu sehnat budic. Nejspis opet pomuzou modelari. Osadil bych <br>modelarsky regulator na patricne napeti a vykon (160W je prd) - jen bych <br>popremyslel zda by se nevyplatilo osadit vrtulnikovej regulator s <br>governorem, ktery umi drzet konstatni otacky. Pak staci udelat jen <br>
primitivni generator PPM pulzu 1-2ms.<br><br>Pokud je to motor se senzorama tak to umi jedine autickove regulatory, <br>tam ale neni varianta governor.<br><br>S pozdravem<br>Radek Vicek<br><br>Dne 13.9.2012 18:53, Kuba Jan napsal(a):<br>
&gt;<br>&gt; Podle me ano, proto si myslim, ze ciste bezkomutatorovemu DC motoru PWM<br>&gt; nesvedci.<br>&gt;<br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a></div></div></blockquote></div>
<br>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br>