Bezny horak ma 26&#39;&#39;, do mody tedprichazi 29&#39;&#39;, ale precijen jeste neni tolik rozsireny.<div>PK<br><br><div class="gmail_quote">Dne 12. září 2012 14:37  <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:Cihak@dkv.cst.cd.cz" target="_blank">Cihak@dkv.cst.cd.cz</a>&gt;</span> napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Huh, teÄŹ jste mÄ› dostal :-). VĂ­m Ĺľe bych tyto TTD mÄ›l znát ale teÄŹ se mi to nÄ›jak vykouĹ™ilo z hlavy. BuÄŹ 26&quot; nebo 28&quot;. ProstÄ› běžnĂ© horskĂ© kolo. Ale dal jsem hladkĂ© pláštÄ› protoĹľe jezdĂ­m po silnici a na cyklostezce. Ty hladkĂ© pláštÄ› majĂ­ o dost menší odpor.<br>

<div class="im HOEnZb"><br>
  Â  Â  Â  Martin.<br>
<br>
&gt; -----Original Message-----<br>
&gt; From: <a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.hw.cz</a><br>
</div><div class="im HOEnZb">&gt; [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] On Behalf Of Pavel Hudecek<br>
&gt; Sent: Wednesday, September 12, 2012 2:26 PM<br>
&gt; To: HW-news<br>
&gt; Subject: Re: elektrokolo<br>
&gt;<br>
&gt;<br>
</div><div class="HOEnZb"><div class="h5">&gt; Jen tak prozajĂ­mavost, jakĂ˝ je prĹŻmÄ›r kola?<br>
&gt;<br>
&gt; PH<br>
&gt;<br>
&gt; From: &lt;<a href="mailto:Cihak@dkv.cst.cd.cz">Cihak@dkv.cst.cd.cz</a>&gt;<br>
&gt; Já jsem se snaĹľil aby to kolo prošlo silniÄŤnĂ­ kontrolou.<br>
&gt; TakĹľe mám motor<br>
&gt; 250W a omezenĂ­ na 25km/hod. Vážím nÄ›jakĂ˝ch 80kg. Bez ĹˇlapánĂ­<br>
&gt; to se mnou<br>
&gt; vyjede jakĂ˝koliv kopec kterĂ˝ v okolĂ­ je a ani se to nezadĂ˝chá. Já<br>
&gt; samozĹ™ejmnÄ› normálnÄ› trochu Ĺˇlapu - zas taková lemra nejsem<br>
&gt; :-). Ale nijak<br>
&gt; se nehonĂ­m. V nejprudším kopci do kterĂ©ho jezdĂ­m kdyĹľ mám na<br>
&gt; zádech cca 10kg<br>
&gt; a Ĺˇlapu trochu usilovnÄ›ni neĹľ obvykle rychlost neklesne pod nÄ›jakĂ˝ch<br>
&gt; 19km/hod. Jinak po rovince jezdĂ­m pĹ™es 30km/hod. Ono to s tĂ­m<br>
&gt; omezenĂ­m je<br>
&gt; tak, Ĺľe to nevypne okamĹľitÄ› ale postupnÄ› to odbudĂ­ a ĂşplnÄ› to<br>
&gt; pĹ™estane<br>
&gt; táhnout nÄ›kde kolem tÄ›ch 30km/hod. Otázka je nakolik pĹ™esnĂ˝ je mĹŻj<br>
&gt; tachometr...<br>
&gt;<br>
&gt; NÄ›kde jsem ÄŤetl, Ĺľe netrĂ©novanĂ˝ ÄŤlovÄ›k je schopen ĹˇlapánĂ­m<br>
&gt; vyvinout nÄ›jakĂ˝ch<br>
&gt; 150W po dobu asi 5 minut. A 250W ve ĹˇpiÄŤce kdyĹľ se dĹ™e ĂşplnÄ›<br>
&gt; nadoraz vydrží<br>
&gt; pár (desĂ­tek) vteĹ™in. Podle mĂ˝ch zkušenostĂ­ to asi tak tomuto<br>
&gt; srovnánĂ­<br>
&gt; odpovĂ­dá. ProstÄ› ten motor dokáže trvale táhnout tak jak já<br>
&gt; vydržím pár<br>
&gt; vteĹ™in. Ve srovnánĂ­ se skĹŻtrem - na rovince za bezvÄ›tří mi<br>
&gt; skĹŻtr na cca 4<br>
&gt; kilometrech ujel tak o 300m. Ale pĹ™iznám se Ĺľe se ve mnÄ› probudila<br>
&gt; soutěživost a Ĺˇlapal jsem vĂ­c neĹľ je poslednĂ­ dobou obvyklĂ© :-)).<br>
&gt;<br>
&gt; Taky se obÄŤas stane, Ĺľe mÄ› na tĂ© trase pĹ™edjede jakĂ˝si<br>
&gt; závodnĂ­k bez motoru.<br>
&gt; Ale je jedinĂ˝ komu se to povede :-).<br>
&gt;<br>
&gt; Trochu jsem se bál tĂ© instalace do pĹ™ednĂ­ho kola. Obával jsem<br>
&gt; se Ĺľe to bude<br>
&gt; prokluzovat. Instalace do pĹ™ednĂ­ho kola je ale podstatnÄ›<br>
&gt; jednodušší. Tyto<br>
&gt; obavy byly zcela zbyteÄŤnĂ© - jezdĂ­ to parádnÄ› bez prokluzovánĂ­.<br>
&gt;<br>
&gt; _______________________________________________<br>
&gt; HW-list mailing list Â - Â sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
&gt; <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
&gt; <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
&gt;<br>
&gt;<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list Â - Â sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>