Bezny horak ma 26'', do mody tedprichazi 29'', ale precijen jeste neni tolik rozsireny.<div>PK<br><br><div class="gmail_quote">Dne 12. zářà 2012 14:37 <span dir="ltr"><<a href="mailto:Cihak@dkv.cst.cd.cz" target="_blank">Cihak@dkv.cst.cd.cz</a>></span> napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Huh, teÄŹ jste mÄ› dostal :-). VĂm Ĺľe bych tyto TTD mÄ›l znát ale teÄŹ se mi to nÄ›jak vykouĹ™ilo z hlavy. BuÄŹ 26" nebo 28". ProstÄ› běžnĂ© horskĂ© kolo. Ale dal jsem hladkĂ© pláštÄ› protoĹľe jezdĂm po silnici a na cyklostezce. Ty hladkĂ© pláštÄ› majĂ o dost menšà odpor.<br>
<div class="im HOEnZb"><br>
    Martin.<br>
<br>
> -----Original Message-----<br>
> From: <a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.hw.cz</a><br>
</div><div class="im HOEnZb">> [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] On Behalf Of Pavel Hudecek<br>
> Sent: Wednesday, September 12, 2012 2:26 PM<br>
> To: HW-news<br>
> Subject: Re: elektrokolo<br>
><br>
><br>
</div><div class="HOEnZb"><div class="h5">> Jen tak prozajĂmavost, jakĂ˝ je prĹŻmÄ›r kola?<br>
><br>
> PH<br>
><br>
> From: <<a href="mailto:Cihak@dkv.cst.cd.cz">Cihak@dkv.cst.cd.cz</a>><br>
> Já jsem se snažil aby to kolo prošlo silničnà kontrolou.<br>
> Takže mám motor<br>
> 250W a omezenĂ na 25km/hod. VážĂm nÄ›jakĂ˝ch 80kg. Bez šlapánĂ<br>
> to se mnou<br>
> vyjede jakýkoliv kopec který v okolà je a ani se to nezadýchá. Já<br>
> samozřejmně normálně trochu šlapu - zas taková lemra nejsem<br>
> :-). Ale nijak<br>
> se nehonĂm. V nejprudšĂm kopci do kterĂ©ho jezdĂm kdyĹľ mám na<br>
> zádech cca 10kg<br>
> a šlapu trochu usilovněni než obvykle rychlost neklesne pod nějakých<br>
> 19km/hod. Jinak po rovince jezdĂm pĹ™es 30km/hod. Ono to s tĂm<br>
> omezenĂm je<br>
> tak, Ĺľe to nevypne okamĹľitÄ› ale postupnÄ› to odbudĂ a ĂşplnÄ› to<br>
> přestane<br>
> táhnout někde kolem těch 30km/hod. Otázka je nakolik přesný je můj<br>
> tachometr...<br>
><br>
> NÄ›kde jsem ÄŤetl, Ĺľe netrĂ©novanĂ˝ ÄŤlovÄ›k je schopen šlapánĂm<br>
> vyvinout nějakých<br>
> 150W po dobu asi 5 minut. A 250W ve špičce když se dře úplně<br>
> nadoraz vydrĹľĂ<br>
> pár (desĂtek) vteĹ™in. Podle mĂ˝ch zkušenostĂ to asi tak tomuto<br>
> srovnánĂ<br>
> odpovĂdá. ProstÄ› ten motor dokáže trvale táhnout tak jak já<br>
> vydrĹľĂm pár<br>
> vteřin. Ve srovnánà se skůtrem - na rovince za bezvětřà mi<br>
> skĹŻtr na cca 4<br>
> kilometrech ujel tak o 300m. Ale přiznám se že se ve mně probudila<br>
> soutěživost a šlapal jsem vĂc neĹľ je poslednĂ dobou obvyklĂ© :-)).<br>
><br>
> Taky se občas stane, že mě na té trase předjede jakýsi<br>
> závodnĂk bez motoru.<br>
> Ale je jedinĂ˝ komu se to povede :-).<br>
><br>
> Trochu jsem se bál tĂ© instalace do pĹ™ednĂho kola. Obával jsem<br>
> se Ĺľe to bude<br>
> prokluzovat. Instalace do pĹ™ednĂho kola je ale podstatnÄ›<br>
> jednoduššĂ. Tyto<br>
> obavy byly zcela zbyteÄŤnĂ© - jezdĂ to parádnÄ› bez prokluzovánĂ.<br>
><br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
><br>
><br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>