Tak nekolik lidi v teto konferenci se vyjadrilo ze nema s reklamacemi problem, tak Petre NB prodej jako KO se zarucakem a nekdo si ho uz vyreklamuje za novy.<br>Karel<br><br><div class="gmail_quote">Dne 6. srpna 2012 8:13 petrkubac <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:petrkubac@802.cz" target="_blank">petrkubac@802.cz</a>&gt;</span> napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0pt 0pt 0pt 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
<br>
Tak uz mam zpravu z reklamacniho servisu - pry USB konektor mechanicky<br>
ulomeny  (v dobe bezolova zadny div) + zasah uzivatele do notebooku - k<br>
pricine THERMAL SHUTDOWNU, ktery jediny pouzitelnost notebooku fakticky<br>
vylucoval - se nevyjadrovali - asi to neni chyba, ale vlastnost<br>
<br>
</blockquote></div><br>