<br><br><div class="gmail_quote">Dne 24. července 2012 23:05 Petr Zahradnik <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a>&gt;</span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Původní zpráva ze dne 24.7.2012 od Jaroslav Buchta:<br>
<div class="im"><br>
&gt; Me se to treba pri pomalem pripojeni stava u bankovnich rozhrani<br>
&gt; atp. celkem casto, klik a data jsou v pr.... Znova prihlasit atd. A<br>
&gt; to asi budou relativne profesionalni aplikace...<br>
<br>
</div>Tak počkej, to je ale něco úplně jiného. Pokud se ti tenký klient<br>
odhlásí, není to žádná tragédie, ale běžný provozní stav, který tě<br>
malinko zdrží a lehce ti přidělá práci. </blockquote><div><br></div><div>no podle me to tragedie je, presne v prostredi prepazek, kde je tenhle stav naprosto nezadouci - zvlast pokud se jedna o nejake rozsahlejsi porizovani dat pri komunikaci s klientem - zadna tragedie to neni pokud si u kaficka zadavas jeden prikaz do banky a ono ti to spadne</div>
<div> </div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Rozhodně se ale nesmí stát, že<br>
tenký klient způsobí nějaký průser v databázi, třeba zahlcení apod. O<br>
data se stará datová vrstva, která samotná přistupuje k databázi </blockquote><div><br></div><div>i v pripade padu tenkeho klienta a modelu SOA musi datova vrstva nejak vyresit tento pad - pokud tedy neuvazuji stylem &quot;ze ztrata porizenych dat do formulare nebo vice formularu, neni tragedie, ale lehke zdrzeni, &quot; - protoze pak musim nejak odstranit  tyhle rozpracovana data</div>
</div>