<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
On 21.4.2012 16:26, Michal Krestan wrote:
<blockquote cite="mid:000401cd1fda$1b2259a0$6602a8c0@benq"
type="cite">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
charset=ISO-8859-2">
<meta content="MSHTML 6.00.2900.3676" name="GENERATOR">
<style></style>
<div> </div>
<div><font face="Arial" size="2">Neni to tak, ja kdyz zacinal na
dopravnim letadle, tak cely vycvik byl z prave sedacky druheho
pilota a je tomu tak dodnes. Radsi se vsak nebudu vyjadrovat k
tomu, jaka je dnes uroven novych pilotu, kteri chteji
zasednout na sedacku druheho pilota dopravniho letadla. Zrovna
tento mesic jsem absolovoval nekolik vycvikovych letu s
piloty, ktere nase spolecnost vzala a musim rict, ze uroven
jde nejak s casem dost dolu. Z toho celkem chapu, ze dnes uz
zadna spolecnost nechce zamestnat pilota s minimalnim naletem
200 hodin, ale vyjimky se najdou. Dost zalezi na tom, jak
kvalitni byla skola, ktera delala cely vycvik.</font></div>
</blockquote>
<br>
Ved preto montuju do lietadiel automat, ktory pilotovi vynada do
retardov :) ... viz 1:33 na
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.youtube.com/watch?v=joxQkOSkToI">http://www.youtube.com/watch?v=joxQkOSkToI</a><br>
<br>
-m-<br>
<br>
<blockquote cite="mid:000401cd1fda$1b2259a0$6602a8c0@benq"
type="cite">
<div> </div>
<div><font face="Arial" size="2"> Michal</font></div>
<br>
</blockquote>
<br>
<br>
</body>
</html>