Hlavne bych doplnil , ze bych nechtel sedet ve warbecu kdyz vas nekdo trefi , jakymkoliv jinym autem . To opravdu ne . <div><br></div><div>Provoz je neporovnatelny , rychlost taky a takove nebezpecne auta na kazdodenni jezdeni dekuji nechci . Denne jezdim 200km z prace do prace a vidim co se na silnicich deje takze jsem rad za Yetiho ktery je jaks taks bytelny. Hlavne se v nem jede pohodlne to se asi o wartburgu z poloviny minuleho stoleti rict neda :) Ale jako retro dobre , s trabantem jsem sklizel uspechy jeste pred par lety :)</div>
<div><br></div><div>snehulak<br><br><div class="gmail_quote">2012/3/7 Michal Gregor <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:a2x1nptda8@email.cz">a2x1nptda8@email.cz</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Utahne ten dvoutakt plne nalozeny kombik po alpske dalnici?  (S klimou  a trvalou rychlosti 130km/h)<br>
<br>
Taky jsem proti zbytecnym hrackam a sizeni materialu. Ale pokrok nazastavite, a urcite veci jsou obrovskym prinosem:<br>
<br>
1) ABS + ESP (hlavne pro lidi co jezdi malo)<br>
2) Klima<br>
3) Pridavne topeni<br>
4) Automaticka prevodovka a sterace- velka pomoc pri jizde po meste<br>
5) Ridici jednotka - lepsi ucinnost a spalovani<br>
6) Tempomat - na dlouhe streky<br>
<br>
Michal Gregor<br>
<br>
<br>
----- Original Message ----- From: &quot;Jaroslav Lukesh&quot; &lt;<a href="mailto:lukesh@seznam.cz" target="_blank">lukesh@seznam.cz</a>&gt;<br>
To: &quot;HW-news&quot; &lt;<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>&gt;<br>
Sent: Wednesday, March 07, 2012 8:39 AM<br>
Subject: Re: Opet elektroinstalace na aute<div class="HOEnZb"><div class="h5"><br>
<br>
<br>
Zlatej dvoutakt!<br>
<br>
----- Původní zpráva ----- Od: &quot;RV&quot; &lt;<a href="mailto:vicek.radek@cpost.cz" target="_blank">vicek.radek@cpost.cz</a>&gt;<br>
<br>
<br>
Tak jsem to vcera vyndal, vycistil, promeril a vyzkousel a vsechno v<br>
regulatoru OK.<br>
Pojistky take ok.<br>
<br>
Takze problem je nekde na tom privodu od regulacniho knofliku nebo primo<br>
v nem.<br>
<br>
Je zajimave ze to slo az do vypnuti motoru a pri jeho dalsim<br>
nastartovani uz ne. :-(<br>
<br>
Radek Vicek<br>
<br>
Dne 6.3.2012 12:52, RV napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Dekuji za tip, prave jsem se k nemu take dopracoval. ;-) Sice je tu<br>
nemaji skladem, ale zitra by mely dorazit tak je tam zkusim dat.<br>
</blockquote>
<br>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a> <br>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>