Jj to byly casy , ja mel opel kadett gsi 2.0 8V . Melo to 120kW s upravami, nadherny zvuk, pohotovostni hmotnost 900k . Umelo si to vzit klidne 15l/100 , ale kdyz jsem radil v max 2500 otackach tak do chorvatska za 7l :) <div>
<br></div><div>Ted jezdim ve sluzebnim yetim , motor zni jak multikara , radim jak trotl a rozsah otacek mezi 1700-2700 protoze 6 kvalt , ale jezdim &quot;ekologicky&quot; za 7 litru nafty :D </div><div><br></div><div>snehulak</div>
<div><br></div><div><br><div class="gmail_quote">2012/1/30 Raven <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:raven@wo.cz">raven@wo.cz</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
JJ, take nechapu ten masochizmus s max. 2000ot.<br>
U R19/16V byl omezovac na 7000ot a obcas jsem musel davat bacha pri predjizdeni aby me neprekvapil ;-)<br>
Odmenou je pak trochu toho adrenalinu navic a akusticky projev...<br>
<br>
S pozdravem Raven<br>
<br>
<br>
<br>
Dne 30.1.2012 16:30, Pavel Kadečka napsal(a):<div class="HOEnZb"><div class="h5"><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
2012/1/30 APA&lt;<a href="mailto:navrhpcb@gmail.com" target="_blank">navrhpcb@gmail.com</a>&gt;:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
že nemusíte vytáčet motor, a to ani při rozjezdu (netřeba vůbec přidat<br>
plyn), ani při požadavku na prudkou akceleraci, jde hlavně o bezpečnost,<br>
bezpoečné jisté předjetí apod. Se 70Nm leda tak na něčem dvoustopém, ale ne<br>
s 1,1 tunovou popelnicí...<br>
</blockquote>
Motor je od toho aby se vytáčel. S malým motorem má člověk pocit, že<br>
jede ve formuli i když jen poskakuje po městě ;-)<br>
<br>
Jinak samozřejmě vocaď pocaď, s přiměřeným benzínovým motorem si<br>
člověk tu jízdu užije a občasné vyročení nad 5000 otáček se i pěkně<br>
poslouchá. Naproti tomu známý tříválec ve fábii má s autem dost práce<br>
a mně osobně se nelíbí ani jeho zvukový projev, horší už je jenom<br>
diesel ;)<br>
<br>
P.K.<br>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
<br>
</blockquote>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>