Vodorovná čára v grafu je zásah omezovače krouťáku :-)<br><br>Jistě, srovnatelný turbobenzín bude mít 2x větši dynamický rozsah (na křižovatce mu diesel ujede, a beznzín ho dojede), ale také 2-3x vyšší spotřebu v této zátěži, vyzkoušeno. Ostatně proto také třeba 1.8T měly 5 kvalt a 1.9TDI PD měly 6kvalt...<br>

<br><div class="gmail_quote">2012/1/30 AZE <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:aze@seznam.cz">aze@seznam.cz</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">

<u></u>





<div bgcolor="#ffffff">
<div>Podívejte se sem a pochopíte, proč se motor nemusí vytáčet na 7000: <a href="http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?Flap=Graph&amp;ChartsID=739" target="_blank">http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?Flap=Graph&amp;ChartsID=739</a></div>

<span class="HOEnZb"><font color="#888888">
<div>AZE</div></font></span><br></div></blockquote></div>