já myslel, že už se ty motory dávno nedělají (i když měly od r.2001 EU4, ale dnes se asi hraje na EU5,6,7? Jak to dopadá vím u dieslů - filtry pevných částic, EGR... )<br><br>2012/1/30 Tomáš Koželuh <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:mr.death@ipq.cz">mr.death@ipq.cz</a>&gt;</span><br>

<div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">1.8T se dělají i 6Q.<br>
<div class="im HOEnZb"><br>
&gt; -----Original Message-----<br>
&gt; From: <a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.hw.cz</a> [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] On<br>
</div><div class="im HOEnZb">&gt; Behalf Of APA<br>
&gt; Sent: Monday, January 30, 2012 5:17 PM<br>
&gt;<br>
&gt; Vodorovná čára v grafu je zásah omezovače krouťáku :-)<br>
&gt;<br>
&gt; Jistě, srovnatelný turbobenzín bude mít 2x větši dynamický rozsah (na<br>
&gt; křižovatce mu diesel ujede, a beznzín ho dojede), ale také 2-3x vyšší<br>
&gt; spotřebu v této zátěži, vyzkoušeno. Ostatně proto také třeba 1.8T měly<br>
&gt; 5 kvalt a 1.9TDI PD měly 6kvalt...<br>
<br>
</div><div class="HOEnZb"><div class="h5">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br>