<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    <tt>Vytoceny turbodyzl, vy filuto <span class="moz-smiley-s1"><span>
          :-) </span></span><br>
      <br>
      S pozdravem Raven<br>
      <br>
      <br>
    </tt><br>
    Dne 30.1.2012 16:43, APA napsal(a):
    <blockquote
cite="mid:CAO4Eh1HfU9jOvKPD-sOS2CqM+xO0j1rqOPhr9JdARvZeZNiHkQ@mail.gmail.com"
      type="cite">No tak jistě, vytočený turbomotor lahodí i uchu mému a
      je skoro jedno zda turbobenín nebo turbodiesel :-D<br>
      <br>
      Zkuste si pro zajímavost porovnat na dálnici údaje PP při 180 km/h
      z toho prvního (průvan v peněžence) a z toho druhého, to bude
      docela rozdíl :-)  Akorát že dnes nafta je dražší než benzín a už
      to asi neklesne, ještě zbývá zavést silniční daně i pro nefiremní
      auta, aby to bylo spravedlivé :-)<br>
      <br>
      Raven: a jak se s tím předjíždí? :-)<br>
      <br>
      <div class="gmail_quote">2012/1/30 Pavel Kadečka <span dir="ltr">&lt;<a
            moz-do-not-send="true" href="mailto:pavel.kadecka@gmail.com">pavel.kadecka@gmail.com</a>&gt;</span><br>
        <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
          .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
          2012/1/30 APA &lt;<a moz-do-not-send="true"
            href="mailto:navrhpcb@gmail.com">navrhpcb@gmail.com</a>&gt;:<br>
          <div class="im">&gt; že nemusíte vytáčet motor, a to ani při
            rozjezdu (netřeba vůbec přidat<br>
            &gt; plyn), ani při požadavku na prudkou akceleraci, jde
            hlavně o bezpečnost,<br>
            &gt; bezpoečné jisté předjetí apod. Se 70Nm leda tak na
            něčem dvoustopém, ale ne<br>
            &gt; s 1,1 tunovou popelnicí...<br>
            <br>
          </div>
          Motor je od toho aby se vytáčel. S malým motorem má člověk
          pocit, že<br>
          jede ve formuli i když jen poskakuje po městě ;-)<br>
          <br>
          Jinak samozřejmě vocaď pocaď, s přiměřeným benzínovým motorem
          si<br>
          člověk tu jízdu užije a občasné vyročení nad 5000 otáček se i
          pěkně<br>
          poslouchá. Naproti tomu známý tříválec ve fábii má s autem
          dost práce<br>
          a mně osobně se nelíbí ani jeho zvukový projev, horší už je
          jenom<br>
          diesel ;)<br>
          <span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br>
              P.K.<br>
            </font></span>
          <div class="HOEnZb">
            <div class="h5">_______________________________________________<br>
              HW-list mailing list  -  sponsored by <a
                moz-do-not-send="true" href="http://www.HW.cz"
                target="_blank">www.HW.cz</a><br>
              <a moz-do-not-send="true" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
              <a moz-do-not-send="true"
                href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
                target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
            </div>
          </div>
        </blockquote>
      </div>
      <br>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <br>
      <pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
  </body>
</html>