&gt; -----Original Message-----<br><div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">&gt;<br>
&gt; V poslední době zadržuje pošta 120 v Praze zboží ze zahraničí v ceně<br>
&gt; okolo 10 - 20 dolarů. Např. čtečka karet, PMR stanice atd...  Stalo se<br>
&gt; mi to už 4x během jednoho měsíce.<br>
&gt; Krom toho, že to stojí další zbytečné peníze je to neskutečný opruz tam<br>
&gt; stále jezdit.<br>
&gt; Je nějaké řešení ve formě, kterou tu již někdo před časem nastínil -<br>
&gt; tedy předem poslat všechny podklady ( výpisy paypalu, tracking čísla<br>
&gt; atd... ) které potvrzují cenu zboží do 22E a nulové clo?<br>
&gt; Funguje to? Je na to nějaký postup? Kam ty dokumenty poslat?<br>
&gt; Děkuji za tipy.<br>
<br></blockquote><div><br>Pro neclení a neplacení DPH musí být zaplacená cena zboží včetně poštovného do 22 EUR, že? <br><br>Prý je to nějaká česká zákonotvorba (slovíčko &quot;úhrnná hodnota&quot; v ZoDPH), prý v EU<br>

</div></div>