> -----Original Message-----<br><div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">><br>
> V poslední době zadržuje pošta 120 v Praze zboží ze zahraničí v ceně<br>
> okolo 10 - 20 dolarů. Např. čtečka karet, PMR stanice atd... Stalo se<br>
> mi to už 4x během jednoho měsíce.<br>
> Krom toho, že to stojí další zbytečné peníze je to neskutečný opruz tam<br>
> stále jezdit.<br>
> Je nějaké řešení ve formě, kterou tu již někdo před časem nastínil -<br>
> tedy předem poslat všechny podklady ( výpisy paypalu, tracking čísla<br>
> atd... ) které potvrzují cenu zboží do 22E a nulové clo?<br>
> Funguje to? Je na to nějaký postup? Kam ty dokumenty poslat?<br>
> Děkuji za tipy.<br>
<br></blockquote><div><br>Pro neclení a neplacení DPH musí být zaplacená cena zboží včetně poštovného do 22 EUR, že? <br><br>Prý je to nějaká česká zákonotvorba (slovíčko "úhrnná hodnota" v ZoDPH), prý v EU<br>
</div></div>