<div>Spojkove oblozeni bylo nutno vymenit hned, myslite, ze seriovka udrzi 500Nm? :-D</div><div>Az si to clovek byzkousi tak pochopi, rikam zadne skubani ani vibrace, ne do kopce :-)<br></div><div class="gmail_quote">2012/1/29 Jaroslav Buchta <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:jaroslav.buchta@hascomp.cz">jaroslav.buchta@hascomp.cz</a>&gt;</span><br>

<blockquote style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;padding-left:1ex;border-left-color:rgb(204,204,204);border-left-width:1px;border-left-style:solid" class="gmail_quote">
  
    
  
  <div bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    Tak pokud tam mate tunovy motor z traktoru tak to je skutecne 
    optimalni rezim ;-)<br>
    Ale par setrilku so takhle jezdili a pak breceli nad vymenou
    setrvacniku za 30 litru znam... (samozrejme vcetne spojky, kdyz uz
    je to rozdelany) Aspon tech 1500 otacek pokud to nejedepo rovine
    nebo z kopce i u dyzlu povazuju za spodni limit. To spis V6 benzin
    si necha libit i nizsi otacky.<br>
    <br>
    Dne 29.1.2012 9:26, APA napsal(a):
    <div><div class="h5"><blockquote type="cite">
      <div>Víte co je to zvýšený KM?</div>
      <div>Kdo říká, že to škube, jede to samozřejmě úplně plynule jako
        při 1500 nebo jiných otáčkách (dokud tam není 15% stoupání :-) </div>
      <div>Jel jste někdy s traktorem?<br>
        <br>
      </div>
      <div class="gmail_quote">
        2012/1/29 Jaroslav Buchta <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:jaroslav.buchta@hascomp.cz" target="_blank">jaroslav.buchta@hascomp.cz</a>&gt;</span><br>
        <blockquote style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;padding-left:1ex;border-left-color:rgb(204,204,204);border-left-width:1px;border-left-style:solid" class="gmail_quote">
          Tak z takoveho rezimu bude motor a zejména třeba dvouhmotovy
          setrvačník úplně nadšený aneb to se vyplati ;-)<br>
          <br>
          APA &lt;<a href="mailto:navrhpcb@gmail.com" target="_blank">navrhpcb@gmail.com</a>&gt;napsal/a:<br>
          <div>
            <div><br>
              &gt;2012/1/28 Havran Jiří &lt;<a href="mailto:jiri.havran@cez.cz" target="_blank">jiri.havran@cez.cz</a>&gt;:<br>
              &gt;&gt; No, jednou jsem mel tu cest zazit koncernovy SDI.
              Tusi, ze ve fobiji. A něco tak zoufaleho jsem snad
              nevidel. To i litrova panda v rezimu overload (jelo nas
              tam 5 chlapu) byla sviznejsi :-))<br>
              &gt;&gt; Ale jinak uzasna uspornost 1.9TDI je legendarni.
              Zejména ti vypraveci (vlastnici) v hospodach. A jak to
              tahne vodspodu a jak je dulezitej kroutak a jak je vykon
              uplne k ho**u. Dnes se tomu jen usmivam a nereaguji :-)<br>
              &gt;&gt;<br>
              &gt;&gt; S pozdravem Raven<br>
              &gt;<br>
              &gt;a asi bys stejne neuveril, ze ma nekdo v seriove fobii
              500Nm<br>
              &gt;(zmerenych na valcove brzde :-)<br>
              &gt;<br>
              &gt;Bezne rozjizdet i do kopce bez plynu jen pustenim
              spojky neni spatne,<br>
              &gt;a spotreba 5L :-)<br>
              &gt;<br>
              &gt;fobie na dlouhe trasy neni, i v nejvyssi verzi a i s
              doplnkama<br>
              &gt;nepohodlny sedacky, malo prostoru pro velky chlapy
              vepredu a natoz<br>
              &gt;vzadu a na mesto to take neni, v zime chcipe baterie a
              nutno dobijet.<br>
            </div>
          </div>
          <div>
            <div>&gt;_______________________________________________<br>
              &gt;HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
              &gt;<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
              &gt;<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
              _______________________________________________<br>
              HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
              <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
              <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
            </div>
          </div>
        </blockquote>
      </div>
      <br>
      <br>
      <fieldset></fieldset>
      <br>
      <pre>_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </div></div></div>

<br>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br>