Hlavne ty common raily uz maji kultivovany chod. Stridam yetiho tdi 80kW 4x4 s octavkou rv.2000  4x4 75kW s tim klasickym tdi a vzdycky premyslim co se s tim motorem deje, ze tak rachta :) Jinak spotreba zalezi vysoce na ridici :) u yetiho je ale urcite o nejaky ten litrik vetsi a atakuje 7l . Je fakt , ze kolikrat jedu co to da , navic u yetiho je to 6 kvalt coz do mesta je docela hruza a na velikost toho auta je ten motor tak tak .Jezdit s tim SDI asi moc zabava nebude , ale mel jsem to v rodine fabii a tam to proste na presuny stacilo . Jeste jezdim fiestou s benzinovym 1.1 motorem ci co , ale ten by se spis hodil do motorove pily nebo detskeho auticka nez do normalniho byt maleho auta . <div>
<div><br></div><div>snehulak<br><br><div class="gmail_quote">2012/1/28 Jaroslav Buchta <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:jaroslav.buchta@hascomp.cz">jaroslav.buchta@hascomp.cz</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
No s Fabii SDI jsme byli parkrat v Belgii a da se rict, ze se s tim v pohode jezdit da - sice to vidi na dalnici kopec a pres 140 to neda, coz v Nemecku trosku vadi, ale jinak to jede tak nejak dostatecne, spotreba bezkonkurencni.<br>

A ty turbodyzly neco do sebe maji, uz mi to taky chybelo a tak jsem si koupil Alfu 2.4JTD, protoze jsem chtel nejak prozkoumat common rail system a proste se v tom rad vrtam, musim uznat, ze je to zajimave. Uz tlak nafty az 1300 baru budi respekt... Ale tu charakteristiku &quot;odspodu&quot; mam taky rad ;-)  Jinak mam trilitrovy benzin V6 i dalsi auta s normalnimi benziny ale to proste neni ono.<br>

<br>
Dne 28.1.2012 1:09, Havran Jiří napsal(a):<div class="HOEnZb"><div class="h5"><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
No, jednou jsem mel tu cest zazit koncernovy SDI. Tusi, ze ve fobiji. A něco tak zoufaleho jsem snad nevidel. To i litrova panda v rezimu overload (jelo nas tam 5 chlapu) byla sviznejsi :-))<br>
Ale jinak uzasna uspornost 1.9TDI je legendarni. Zejména ti vypraveci (vlastnici) v hospodach. A jak to tahne vodspodu a jak je dulezitej kroutak a jak je vykon uplne k ho**u. Dnes se tomu jen usmivam a nereaguji :-)<br>

<br>
S pozdravem Raven<br>
<br>
-----Original Message-----<br>
From: <a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a> [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.<u></u>hw.cz</a>] On Behalf Of Kuba Jan<br>

Sent: Saturday, January 28, 2012 12:25 AM<br>
To: HW-news<br>
Subject: Re: OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)<br>
<br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Dne 27.1.2012 16:44, Zdeněk Aster napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Naprosto souhlasim, s Octavii 1.9 TDI jsem bezne schopny jezdit kolem<br>
5litru, kdyz ji mel pujcenou clovek co ji vozil do servisu, tak byl<br>
schopny<br>
na 200km trase mi ji privezt zpatky se spotrebou 7.8l nechapu...<br>
A ja kdyz se hodne snazim tak na ni udelam 3.7l, takze opravdu, ridic<br>
</blockquote></blockquote>
Ty 1,9TDI byly vcelku povedene motory , mam kolem sebe spoustu lidi co s<br>
tim do 5 litru jezdi a nejsou to zadni setrilkove.<br>
   Co se tyce &quot;tunningu&quot;, ja jsem pred casem vyndal z Fabie 1,9 SDI ERG<br>
ventil ( ku*vitko ,  bazmek , co do sani motoru prepousti vyfukove plyny )<br>
a spotreba klesla minimalne o pul litru.  Nejspis ma motor vic vzduchu a<br>
lit to tam hori.<br>
Docela me stve , ze uz se  nevyrabi auta s atmosferickymi diesely ( bez<br>
turba) Je to o starost min a do mesta a na popojizdeni po okrese idealni<br>
motor......<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
je velky rozdil a pokud neverite tak doporuciji k nahlidnuti<br>
<a href="http://www.economyrun.cz/_cz/eco_run.htm" target="_blank">http://www.economyrun.cz/_cz/<u></u>eco_run.htm</a> je tam krasne ukazano co jde<br>
se seriovym autem udelat za spotrebu a pozor mrknete na prumerne<br>
rychlosti<br>
a srovnejte se svymi v aute krome dalnici ten prumer nebude vubec mimo,<br>
tim chci rict, ze i economocky lze jet velmi rozumne a ne jen 30km v<br>
hodine.<br>
<br>
</blockquote>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote>
<br>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div></div>