Moc pekne cteni...<div>135 &gt; 130, pokud vim. </div><div>Kamion bez blinkru je hovado, zatimco bezduvodne brzdeni (i kdyz k nemu fakticky nedojde) je cool. </div><div>No aspon, ze uz nikdo _nedonuti_ jezdit vic nez 150</div>
<div><br></div><div>Kazu vodu, piju vino - jeste, ze doslo.</div><div><br></div><div><br><br><div class="gmail_quote">Dne 1. září 2011 0:07 Josef Štengl <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:ok1ced@nagano.cz">ok1ced@nagano.cz</a>&gt;</span> napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;"><br>
Jó, německé dálnice. Ono se tam moc rychle ani jezdit nedá mimo noci. Proč? No když je plná dálnice (a není to přechodné parkoviště), tak je tam spousta pomaleji jedoucích aut. Dobře beru, zpomalím, pořád to jede, klídek piánko. Dokud nenarazím na vůz třídy smart a podobně s arogantním blbcem. Šine si to 110, 120 v levém pruhu. Dobrá jednu za ním dvě minuty. Furt se nehne do volného pravého. Blikám. Nic. Znova. nic. Za mnou kolona. Po 5 minutách nevydržím a předjedu zprava (za mnou následuje vytvořivší se kolona). Auto bliká a troubí. Tak o mě přeci věděl! Stává se mi to tak 0x až  5x do roka.<br>

<br>
Relativně volná dálnice ale kamiony. Jet rychle (150 &gt; ) to je o život. Ty hovada za volantem těžkotonážníků (není jich moc, ale 1 na 100 km stačí) zásadně předjíždějí bez ohledu na ostatní provoz, pokud vůbec blikají, tak zásadně po započetí předjíždějícího manévru. Kolega měl docela půvabné modřiny (jak tvrdila jeho přítulkyně) od pásů, když jsem v 220 na přehledném a rovném úseku (i v DE lze najǐt:-) dupnul na brzdu a vyrušil ho ze spánku. Musel mě vidět nejméně na dva kilometry, hovado jedno německé. Byl to ještě horší zážitek než když mě selhala pravá přední brzda při náhlém zastavení aut na dálnici a míjeje auta v levém pruhu oraje hlubokou brázdu v trávě u svodidla minouc dvě stojící auta a čuměje na třetí auto přede mnou které spořádaně zastavilo vlevo a já připravšíse se na náraz zastavil asi 0,02m od nárazníku ... no neposral jsem se. Na to jsem měl strachy moc sevřenou zadnici. Stalo se mi to 2x (to s tím kamionem) a od těch dob odmítám jezdit více než 150 když je kvalt a před sebou vidím dva a více kamionů za sebou.<br>

<br>
Ano, na západ jsou řidiči možnná ohleduplnější ale pořád se tam najdou stejní arogantní tupci jako jinde v Evropě, možná i ve stejném množství.<br>
<br>
Na druhou stranu, s tím lepením se máte asi pravdu. Jednou se na mě jeden přilepil v CZ tak, že jsem neviděl světla, bylo to tak půl metru, jel jsem 135 na tempomat. Tak jsem pod plynem rozsvítil brzdová světla. Ta překvapená grimasa v obličeji stála za to. Vytřeštil bulvy až mu telefon vypadl z prstů a otevřená ústa dokořán. Nádhera.<br>

<br>
Jo, a problikávalo mi porsche s xenononama a podobně, i když jsem neměl kam uhnout ve 200 jsem nekoukal moc za sebe, není čas. Asi jste jezdil po nějakých hoch německých dálnicích.<br>
<br>
No jo, už končím došel mi pinot noir 2008.<br>
<br>
P.S. Km jsou dle GPS ne dle indikátoru rychlosti (poslední rychloměr jsem viděl na škodě 120. byla tam třída přesnosti a dokonce i rychlost i po 25 letech odpovídala).<br>
<br>
ced<br>
<br>
<br>
Dne 31.8.2011 20:56, Miroslav Šinko napsal(a):<div><div></div><div class="h5"><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
2011/8/31 Milan Mlynarčík&lt;<a href="mailto:milan.m@centrum.sk" target="_blank">milan.m@centrum.sk</a>&gt;:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Nie len Svajciarsko. Vacsina Europy to ma podobne. Nedrbu ludi za rychlost<br>
na nezmyselnych miestach, nepotrebuju denne svietenie, postihy za 0,1<br>
promile alkoholu (hlavne v pripade cyklistov ako nebezpecne) atd, atd ...<br>
V poslednej dobe hlavne krajiny V4 sa predbiehaju, cim viac a nezmyselnejsie<br>
buzerovat soferov.  Kupodivu, niektorim sa to aj paci.<br>
Napriek tomu je tam nehodovost mensia, hoci aut je viac. Cim to  ??<br>
</blockquote>
<br>
Mentalitou. Dost som sa najazdil po nemeckych dialniciach - bez<br>
obmedzenia rychlosti a isiel som aj&gt;190km/h, ked situacia dovolila.<br>
Nikto sa na Teba nelepi, noha z plynu ide vcas, vcas sa brzdi. Odstupy<br>
a ohladuplnost je zakladny predpoklad toho, ze tam obmedzenie nemusi<br>
byt. Aj porsche s xenonmi si za tebou necha odstup, ked ides v rychlom<br>
pruhu 160, kym sa zaradis do praveho pruhu, kde obiahas auta, ktore<br>
idu 140. Potom na to spokojne dupne a za minutu ho nevidis. Prechadzas<br>
Rakuskom, ovela mensia hustota aut, da sa povedat, ze uplna pohoda.<br>
Prides do BA, najneskor po par km mas meter za sebou debila, zachvilu<br>
dalsieho, ktory dava smerovku dolava a vyblikava ta, hoci ty ides v<br>
lavom pruhu za inymi autami a viac sa neda, aj keby si chcel.<br>
<br>
miro<br>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>