<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
<title></title>
</head>
<body bgcolor="#ffffff" text="#000000">
Dokonce i u ultralajtu je předepsané, že pro start musí být teplota
motoru větší než 50 st.C. Teď nevím která - měří se teplota oleje,
hlavy a k Rotaxům se přidával i teploměr na vodu (nařízení výrobce).
Problém je, že pro start musí motor dávat spolehlivě plný výkon. To
u auta jednak nepotřebujete a pak i když se studený motor třeba
začne dusit (staré karburátorové motory), tak jedete pomaleji než se
ohřeje. Když jde letadlo do vzduchu, byl by studený motor akorát na
rozbití huby. <br>
<br>
Anděl<br>
<br>
Dne 18.7.2011 15:01, JP napsal(a):
<blockquote cite="mid:4E242EA5.8040001@jnc.cz" type="cite">
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
Tak ale zase se ten motor musi ohrat na provozni teplotu a
otestovat ;-)<br>
Stop/start jde(mozna) u aut, tady nevim nevim.<br>
<br>
<br>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>