<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
    <title></title>
  </head>
  <body bgcolor="#ffffff" text="#000000">
    Dokonce i u ultralajtu je předepsané, že pro start musí být teplota
    motoru větší než 50 st.C. Teď nevím která - měří se teplota oleje,
    hlavy a k Rotaxům se přidával i teploměr na vodu (nařízení výrobce).
    Problém je, že pro start musí motor dávat spolehlivě plný výkon. To
    u auta jednak nepotřebujete a pak i když se studený motor třeba
    začne dusit (staré karburátorové motory), tak jedete pomaleji než se
    ohřeje. Když jde letadlo do vzduchu, byl by studený motor akorát na
    rozbití huby. <br>
    <br>
    Anděl<br>
    <br>
    Dne 18.7.2011 15:01, JP napsal(a):
    <blockquote cite="mid:4E242EA5.8040001@jnc.cz" type="cite">
      <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
        http-equiv="Content-Type">
      Tak ale zase se ten motor musi ohrat na provozni teplotu a
      otestovat ;-)<br>
      Stop/start jde(mozna) u aut, tady nevim nevim.<br>
      <br>
      <br>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>