<html><body>Ked si tak citam Vasu reakciu, tak s nostalgiou spominam na to ako chodili objednavky za tyzden, v lepsom pripade do 3 dni... Ale fakt je ten, ze ten Farnell to ma premakane. Aj ked si za to necha zaplatit.<br><br>A.<br><br><br><br>On Wed, 18 May 2011 11:07:55 +0200<br> Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz> wrote:<br>> Původní zpráva ze dne 18.5.2011 od balu@home:<br>> <br>>> no oni vam vlastne davaju moznost citit sa lepsie, za lepsie<br>>> parametre platite predsa musite platit viacej, mate pocit<br>>> exkluzivity :-)<br>> <br>> Kdo? Farnell? Já si spíš myslím, že tam to není o tom, že má někdo<br>> pocit exkluzivity, ale že to opravdu funguje. Když něco objednáš, <br>>tak<br>> to přijde druhý den. Když něco přijde špatně nebo je nějaký problém,<br>> tak to obratem vyřeší. O tom to je.<br>> <br>> V neděli večer jsem objednal něco v RS Components. Tito mě už delší<br>> dobu masírují dopisy a maily, abych si
tam něco objednal. Kdysi <br>>dávno<br>> jsem tam i něco objednával a fungovalo to. Nicméně už je to několik<br>> let. OK, tak v neděli večer jsem dělal menší zkušební objednávku po<br>> delší době.<br>> <br>> Nejdříve jsem se musel zaregistrovat do jejich systému, protože od <br>>té<br>> doby už mají jiný. Když jsem se registroval, vybral jsem si své<br>> uživatelské jméno a kliknul na "ověřit dostupnost" - OK, jméno je<br>> dostupné. Po odeslání registrace ale toto jméno dostupné nebylo, mám<br>> si prý zvolit jiné. Opakovaně bylo a nebylo dostupné. OK, drobnost,<br>> ale pak nevím, na co tam to ověřovací tlačítko je.<br>> <br>> Nakonec jsem se úspěšně zaregistroval, provedl objednávku, zboží je<br>> skladem a za 175 Kč bez DPH dopravného je tam dodání do druhého dne.<br>> Objednával jsem v neděli, tedy jsem v úterý (včera) očekával zboží. <br>>V<br>> pondělí večer jsem si říkal, že by mohla být nějaká informace o<br>&g
t; zásilce, nic. V úterý taky nic. To už mi bylo divné.<br>> <br>> V úterý jsem tedy zavolal na jejich pražské telefonní číslo, kde<br>> píšou, že nám tam poradí samozřejmě v českém jazyce. Zvedl to nějaký<br>> angličan, česky neuměl, a když jsem se ho tedy anglicky zeptal na <br>>stav<br>> objednávky a nadiktoval mu číslo objednávky, tak mi jen suše <br>>oznámil,<br>> že tam český personál není a že mi k objednávce nic říct nemůže, ať <br>>si<br>> zavolám zítra ráno.<br>> <br>> Tedy zítra ráno (to znamená dnes ve středu) jsem tam zavolal, byla <br>>tam<br>> česká ženská, která mi řekla, že jim vypadl systém a ty objednávky<br>> nějak zpracovávají a nestíhají a snad že dnes už na moji objednávku<br>> přijde řada, tak snad zítra ji dostanu.<br>> <br>> Ptal jsem se, jak to je s tím dodáním do druhého dne a dozvěděl jsem<br>> se: "Ale ano, samozřejmě to funguje, když se nic nestane, tak do<br>> druhého dne dodáváme."<b
r>> <br>> Ptal jsem se, jak to funguje s tou dostupností českých lidi a <br>>dozvěděl<br>> jsem se: "Já jsem tu včera nebyla, nikdo jiný než já nemá přístup k<br>> těm informacím, ale jinak to funguje."<br>> <br>> OK, já dokážu pochopit, že může vypadnout systém. Zrovna tak ale<br>> vidím, že web jim jede, přijímá objednávky, zřejmě vypadlo cosi<br>> interního, ale externí aplikace jede. Tak není přece problém <br>>rozeslat<br>> nějaký mail s omluvou, nebo nastavit do položky "stav" nějaký stav<br>> (není tam totiž vůbec nic). Za těch několik dní to stihnout mohli.<br>> Nedejbože kdyby někdo ty zákazníky obvolal.<br>> <br>> OK, dokážu i pochopit, že tam česká ženská není, ale když mi ani<br>> angličan na lince nedokáže poradit/vysvětlit, tak to tam nemusí <br>>sedět,<br>> to může linka směřovat na záznamník. A kdyby na ten záznamník nějaká<br>> zrovna dostupná uklízečka namluvila česky (nebo aspoň anglicky)<br>> zpr
ávu: "Omlouváme se, nejsme tu, vypadl nám systém, za několik dní<br>> bude vaše objednávka vyřízena," tak by to bylo daleko lepší řešení.<br>> <br>> Nemám důvod nevěřit tomu, že to u RS Components opravdu funguje do<br>> druhého dne... když se nic nestane... Když je to napsané na webu, <br>>tak<br>> to přece musí být pravda. Ale kvalitní společnost a péče o zákazníka<br>> se pozná právě v okamžiku, kdy něco nefunguje, když nastane nějaká<br>> nestandardní situace, když je potřeba reklamovat, když někdo něco<br>> poplete, když od nich někdo něco chce. A to je právě tento příklad. <br>>V<br>> ten moment se teprve zjistí, kdo na své zákazníky kašle a kdo ne.<br>> <br>> Mně je v tento okamžik celkem jedno, jestli tahle zásilka se zbožím<br>> přijde včera, jak měla přijít, nebo zítra, jak by snad konečně měla<br>> přijít, nebo příští týden. Dokonce by mi i bylo jedno, kdyby <br>>nepřišla<br>> vůbec. Ale jsem rád, že jsem se trefi
l zrovna do téhle problémové<br>> situace, protože teď už přesně vím, jak by to mohlo dopadnout, <br>>kdybych<br>> se na dodání do druhého dne opravdu spoléhal a zboží nutně <br>>potřeboval.<br>> <br>> Petr Zahradník, počítačový expert<br>> <br>> ====================================================================<br>> Petr Zahradník, Computer Laboratory<br>> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<br>> telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601<br>> web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert@clexpert.cz<br>> ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert<br>> ====================================================================<br>> <br>> <br>> _______________________________________________<br>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz<br>> Hw-list@list.hw.cz<br>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br></clexpert@clexpert.cz></body></html>