<html><body>Dovolim si s Vami nesuhlasit. Myslim si, ze mozete tak maximalne byt ticho a ist si svojou cestou... Najviac tak napisat reklamaciu a nestracat s nimi cas a peniaze nejakym dohadovanim, dokazovanim a tak, bud uznaju alebo nie aj tak si nepomozete, alebo ich budete vlacit po sudoch a dozadovat sa svojich 50e ale miniete 5000e... Nebudte smiesny.<br><br>Mozete prestat u nich kupovat ale kde budete kupovat nabuduce? Ved vsetko predavaju dokopy tri firmy. Tie firmy potrebuju predat vagon smejdov, ktory kupili a vobec ich nazujima nejaka kvalita, oni uz Vasich 2,30 alebo 50e za smejd dostali. A nabuduce budu predavat nieco ine. A nejake zverejnenie firmy a zamestnanca... No nebudte zase smiesny, to bola moda ked komunisti vypredavali co sa este vypredat dalo a tahali z ludi peniaze kolko sa dalo, lebo ostatne aj tak skoncilo v srote. Len vtedy vsetci vsetko kupovali a mysleli si ako im bude dobre, ked budu podnikat a robit samy na seba ale o realnom podnikani nemali an
 i sajn... V tej dobe boli zoznamy nepoctivych podnikatelov a neplaticov... Odvtedy sa ale doba zmenila, teda pokrocila, dnes je podnikatel kazdy murar lebo by inak nezohnal robotu, z tych nepoctivych sa stali profici s milionmi ale co je najdolezitejsie vsetci su happy a maju starosti o prezitie a nejaka reklamacia ci vadny vrtak su totalne zbytocnosti, aj ked na ne maju narok...<br><br>A.<br><br><br><br><br><br>On&nbsp;Thu, 10 Mar 2011 07:10:32 +0100<br> Karel Minarčík <karel.minarcik@gmail.com> wrote:<br>&gt; Vy si porad naivne myslite ze ten disk je poskozeny postou? <br>&gt;Samozrejme ze ho<br>&gt; poskodila ta firma aby nemusela vyrizovat reklamaci. Mozna si i <br>&gt;vzpomenete,<br>&gt; nedavno se psalo ze ve nejake firme namaceli reklamovane mobily do <br>&gt;kbeliku s<br>&gt; vodou a pak vsechny reklamace zamitali s oduvodnenim ze mobil byl <br>&gt;vytopen.<br>&gt; Takze s tim Vasim diskem jednoduse triskli parkrat o zem (anebo <br>&gt;jeste<br>&gt; netriskli, ale je
 stli budete chtit fotky, tak trisknou).<br>&gt; Mnohem jednodussi nez si komplikovat zivot s hadkami s tou firmou je <br>&gt;u nich<br>&gt; uz nic nekoupit a jejich jmeno tady pekne zverejnit, vcetne typu <br>&gt;disku.<br>&gt; Je treba se smirit s tim, ze obcas Vas proste nekdo napali/podvede, <br>&gt;ale je<br>&gt; treba udelat protiopatreni. Napr. tento tyden jsem koupil v <br>&gt;zelezarstvi sadu<br>&gt; vrtaku od "Metabo germany". Nejenze po rozbaleni jsem zjistil ze <br>&gt;vrtaky maji<br>&gt; otrepy na britech, ale jeste ve vrtacce hazi tak, ze neni mozne <br>&gt;vyvrtat diru<br>&gt; bez toho aby se obrobek nerozkmital. Myslite ze to pujdu reklamovat? <br>&gt;Na ty<br>&gt; hadky fakt nemam cas. Chci jeste koupit velkou rozbrusovacku, <br>&gt;jednoduse tedy<br>&gt; skrtam metabo ze potencialniho seznamu, nakupcimu ve firme predam <br>&gt;informaci<br>&gt; aby metabo nekupoval, jsou to smejdy. A vubec me nezajima ze na <br>&gt;krabicce<br>&gt; vrtaku je napsano malym pi
 smem Made in PRC, ta firma si neohlidala <br>&gt;svou<br>&gt; doposud dobrou povest, tak u me konci.<br>&gt; KM<br>&gt; <br>&gt; 2011/3/9 Tomáš Vymětal <vymetalt@gmail.com><br>&gt; <br>&gt;&gt; To jsem se do telefonu taky ptal, proč to teda poškozený přebírali, <br>&gt;&gt;ale prý<br>&gt;&gt; ta vnější vrstva obálky byla nepoškozená. Argument beru, jelikož <br>&gt;&gt;jsem zažil<br>&gt;&gt; ve firmě spoustu takových případů, nicméně to jsem byl na straně <br>&gt;&gt;odesílatele<br>&gt;&gt; a přepravce měl přesné informace o tom, co je uvnitř balíku a jak se <br>&gt;&gt;k němu<br>&gt;&gt; chovat. Obal byl vytvořen k oboustranné spokojenosti, přesto se <br>&gt;&gt;takové<br>&gt;&gt; neviditelné vady občas vyskytovaly, v drtivé většině případů právě <br>&gt;&gt;vinou<br>&gt;&gt; neschopnosti přepravců a vzhledem k dohodnutým pravidlům i za takové <br>&gt;&gt;škody<br>&gt;&gt; přesto odpovídali.<br>&gt;&gt;<br>&gt;&gt; Každopádně u obálky... Neviděl jsem to a mám chuť je poprosi
 t o <br>&gt;&gt;fotky, než<br>&gt;&gt; to pošlou dál (zpět to nechci) ... přijde mi úplně mimo, aby byla <br>&gt;&gt;obálka<br>&gt;&gt; zcela netknutá, když je disk zdeformovaný ve třech rozích. Že to<br>&gt;&gt; zlikvidovali až po příjmu mě taky napadlo, ale tohle na 150km <br>&gt;&gt;dokazovat budu<br>&gt;&gt; těžko ... leda až by se pošta vyjádřila nějak ve smyslu, že takové <br>&gt;&gt;škody<br>&gt;&gt; nebyla schopna během přepravy vytvořit.<br>&gt;&gt;<br>&gt;&gt; Jde mi primárně o to, jak je efektivně dotlačit do stavu, že celý <br>&gt;&gt;postup<br>&gt;&gt; přestanou brzdit a budou se věnovat čemu mají. Pokud by jej zapojili <br>&gt;&gt;a<br>&gt;&gt; zjistili, že je ve stavu v jakém byl odeslán, je zcela zbytečné <br>&gt;&gt;prudit poštu<br>&gt;&gt; kvůli nějakým ohlým plechům, když pak stejně přijde sešrotovat.<br>&gt;&gt;<br>&gt;&gt;<br></vymetalt@gmail.com></karel.minarcik@gmail.com></body></html>