<html><body>Dovolim si s Vami nesuhlasit. Myslim si, ze mozete tak maximalne byt ticho a ist si svojou cestou... Najviac tak napisat reklamaciu a nestracat s nimi cas a peniaze nejakym dohadovanim, dokazovanim a tak, bud uznaju alebo nie aj tak si nepomozete, alebo ich budete vlacit po sudoch a dozadovat sa svojich 50e ale miniete 5000e... Nebudte smiesny.<br><br>Mozete prestat u nich kupovat ale kde budete kupovat nabuduce? Ved vsetko predavaju dokopy tri firmy. Tie firmy potrebuju predat vagon smejdov, ktory kupili a vobec ich nazujima nejaka kvalita, oni uz Vasich 2,30 alebo 50e za smejd dostali. A nabuduce budu predavat nieco ine. A nejake zverejnenie firmy a zamestnanca... No nebudte zase smiesny, to bola moda ked komunisti vypredavali co sa este vypredat dalo a tahali z ludi peniaze kolko sa dalo, lebo ostatne aj tak skoncilo v srote. Len vtedy vsetci vsetko kupovali a mysleli si ako im bude dobre, ked budu podnikat a robit samy na seba ale o realnom podnikani nemali an
i sajn... V tej dobe boli zoznamy nepoctivych podnikatelov a neplaticov... Odvtedy sa ale doba zmenila, teda pokrocila, dnes je podnikatel kazdy murar lebo by inak nezohnal robotu, z tych nepoctivych sa stali profici s milionmi ale co je najdolezitejsie vsetci su happy a maju starosti o prezitie a nejaka reklamacia ci vadny vrtak su totalne zbytocnosti, aj ked na ne maju narok...<br><br>A.<br><br><br><br><br><br>On Thu, 10 Mar 2011 07:10:32 +0100<br> Karel Minarčík <karel.minarcik@gmail.com> wrote:<br>> Vy si porad naivne myslite ze ten disk je poskozeny postou? <br>>Samozrejme ze ho<br>> poskodila ta firma aby nemusela vyrizovat reklamaci. Mozna si i <br>>vzpomenete,<br>> nedavno se psalo ze ve nejake firme namaceli reklamovane mobily do <br>>kbeliku s<br>> vodou a pak vsechny reklamace zamitali s oduvodnenim ze mobil byl <br>>vytopen.<br>> Takze s tim Vasim diskem jednoduse triskli parkrat o zem (anebo <br>>jeste<br>> netriskli, ale je
stli budete chtit fotky, tak trisknou).<br>> Mnohem jednodussi nez si komplikovat zivot s hadkami s tou firmou je <br>>u nich<br>> uz nic nekoupit a jejich jmeno tady pekne zverejnit, vcetne typu <br>>disku.<br>> Je treba se smirit s tim, ze obcas Vas proste nekdo napali/podvede, <br>>ale je<br>> treba udelat protiopatreni. Napr. tento tyden jsem koupil v <br>>zelezarstvi sadu<br>> vrtaku od "Metabo germany". Nejenze po rozbaleni jsem zjistil ze <br>>vrtaky maji<br>> otrepy na britech, ale jeste ve vrtacce hazi tak, ze neni mozne <br>>vyvrtat diru<br>> bez toho aby se obrobek nerozkmital. Myslite ze to pujdu reklamovat? <br>>Na ty<br>> hadky fakt nemam cas. Chci jeste koupit velkou rozbrusovacku, <br>>jednoduse tedy<br>> skrtam metabo ze potencialniho seznamu, nakupcimu ve firme predam <br>>informaci<br>> aby metabo nekupoval, jsou to smejdy. A vubec me nezajima ze na <br>>krabicce<br>> vrtaku je napsano malym pi
smem Made in PRC, ta firma si neohlidala <br>>svou<br>> doposud dobrou povest, tak u me konci.<br>> KM<br>> <br>> 2011/3/9 Tomáš Vymětal <vymetalt@gmail.com><br>> <br>>> To jsem se do telefonu taky ptal, proč to teda poškozený přebírali, <br>>>ale prý<br>>> ta vnější vrstva obálky byla nepoškozená. Argument beru, jelikož <br>>>jsem zažil<br>>> ve firmě spoustu takových případů, nicméně to jsem byl na straně <br>>>odesílatele<br>>> a přepravce měl přesné informace o tom, co je uvnitř balíku a jak se <br>>>k němu<br>>> chovat. Obal byl vytvořen k oboustranné spokojenosti, přesto se <br>>>takové<br>>> neviditelné vady občas vyskytovaly, v drtivé většině případů právě <br>>>vinou<br>>> neschopnosti přepravců a vzhledem k dohodnutým pravidlům i za takové <br>>>škody<br>>> přesto odpovídali.<br>>><br>>> Každopádně u obálky... Neviděl jsem to a mám chuť je poprosi
t o <br>>>fotky, než<br>>> to pošlou dál (zpět to nechci) ... přijde mi úplně mimo, aby byla <br>>>obálka<br>>> zcela netknutá, když je disk zdeformovaný ve třech rozích. Že to<br>>> zlikvidovali až po příjmu mě taky napadlo, ale tohle na 150km <br>>>dokazovat budu<br>>> těžko ... leda až by se pošta vyjádřila nějak ve smyslu, že takové <br>>>škody<br>>> nebyla schopna během přepravy vytvořit.<br>>><br>>> Jde mi primárně o to, jak je efektivně dotlačit do stavu, že celý <br>>>postup<br>>> přestanou brzdit a budou se věnovat čemu mají. Pokud by jej zapojili <br>>>a<br>>> zjistili, že je ve stavu v jakém byl odeslán, je zcela zbytečné <br>>>prudit poštu<br>>> kvůli nějakým ohlým plechům, když pak stejně přijde sešrotovat.<br>>><br>>><br></vymetalt@gmail.com></karel.minarcik@gmail.com></body></html>