<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2900.5512" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2><NOFLAME PLEASE></FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Zdravim,</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>nezlobte se na mne, ale to je prave duvod, proc je
v CR drahe znackove zbozi (hadry a pod.), drahe poplatky za bankovni sluzby...
Cesi si proste nechaji s...t na hlavu. Kdyz to tem obchodnikum projde, tak
nemaji duvod bat se dusledku.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></NOFLAME PLEASE></FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Stanislav Svoboda</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
<DIV
style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B>
<A title=karel.minarcik@gmail.com href="mailto:karel.minarcik@gmail.com">Karel
Minarčík</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Thursday, March 10, 2011 7:10
AM</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: OT: reklamace hdd</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT><FONT face=Arial size=2></FONT><FONT
face=Arial size=2></FONT><FONT face=Arial size=2></FONT><FONT face=Arial
size=2></FONT><BR></DIV>Vy si porad naivne myslite ze ten disk je poskozeny
postou? Samozrejme ze ho poskodila ta firma aby nemusela vyrizovat reklamaci.
Mozna si i vzpomenete, nedavno se psalo ze ve nejake firme namaceli
reklamovane mobily do kbeliku s vodou a pak vsechny reklamace zamitali s
oduvodnenim ze mobil byl vytopen. Takze s tim Vasim diskem jednoduse triskli
parkrat o zem (anebo jeste netriskli, ale jestli budete chtit fotky, tak
trisknou).<BR>Mnohem jednodussi nez si komplikovat zivot s hadkami s tou
firmou je u nich uz nic nekoupit a jejich jmeno tady pekne zverejnit, vcetne
typu disku. <BR>Je treba se smirit s tim, ze obcas Vas proste nekdo
napali/podvede, ale je treba udelat protiopatreni. Napr. tento tyden jsem
koupil v zelezarstvi sadu vrtaku od "Metabo germany". Nejenze po rozbaleni
jsem zjistil ze vrtaky maji otrepy na britech, ale jeste ve vrtacce hazi tak,
ze neni mozne vyvrtat diru bez toho aby se obrobek nerozkmital. Myslite ze to
pujdu reklamovat? Na ty hadky fakt nemam cas. Chci jeste koupit velkou
rozbrusovacku, jednoduse tedy skrtam metabo ze potencialniho seznamu,
nakupcimu ve firme predam informaci aby metabo nekupoval, jsou to smejdy. A
vubec me nezajima ze na krabicce vrtaku je napsano malym pismem Made in PRC,
ta firma si neohlidala svou doposud dobrou povest, tak u me
konci.<BR>KM<BR><BR>
<DIV class=gmail_quote>2011/3/9 Tomáš Vymětal <SPAN dir=ltr><<A
href="mailto:vymetalt@gmail.com">vymetalt@gmail.com</A>></SPAN><BR>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; BORDER-LEFT: rgb(204,204,204) 1px solid">To
jsem se do telefonu taky ptal, proč to teda poškozený přebírali, ale prý ta
vnější vrstva obálky byla nepoškozená. Argument beru, jelikož jsem zažil ve
firmě spoustu takových případů, nicméně to jsem byl na straně odesílatele a
přepravce měl přesné informace o tom, co je uvnitř balíku a jak se k němu
chovat. Obal byl vytvořen k oboustranné spokojenosti, přesto se takové
neviditelné vady občas vyskytovaly, v drtivé většině případů právě vinou
neschopnosti přepravců a vzhledem k dohodnutým pravidlům i za takové škody
přesto odpovídali.<BR><BR>Každopádně u obálky... Neviděl jsem to a mám chuť
je poprosit o fotky, než to pošlou dál (zpět to nechci) ... přijde mi úplně
mimo, aby byla obálka zcela netknutá, když je disk zdeformovaný ve třech
rozích. Že to zlikvidovali až po příjmu mě taky napadlo, ale tohle na 150km
dokazovat budu těžko ... leda až by se pošta vyjádřila nějak ve smyslu, že
takové škody nebyla schopna během přepravy vytvořit.<BR><BR>Jde mi primárně
o to, jak je efektivně dotlačit do stavu, že celý postup přestanou brzdit a
budou se věnovat čemu mají. Pokud by jej zapojili a zjistili, že je ve stavu
v jakém byl odeslán, je zcela zbytečné prudit poštu kvůli nějakým ohlým
plechům, když pak stejně přijde sešrotovat.<BR><BR></BLOCKQUOTE></DIV><BR>
<P>
<HR>
<P></P>_______________________________________________<BR>HW-list mailing
list - sponsored by
www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>