<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2900.5512" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>&lt;NOFLAME PLEASE&gt;</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Zdravim,</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>nezlobte se na mne, ale to je prave duvod, proc je 
v CR drahe znackove zbozi (hadry a pod.), drahe poplatky za bankovni sluzby... 
Cesi si proste nechaji s...t na hlavu. Kdyz to tem obchodnikum projde, tak 
nemaji duvod bat se dusledku.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>&lt;/NOFLAME PLEASE&gt;</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Stanislav Svoboda</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
  <DIV 
  style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B> 
  <A title=karel.minarcik@gmail.com href="mailto:karel.minarcik@gmail.com">Karel 
  Minarčík</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz 
  href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Thursday, March 10, 2011 7:10 
  AM</DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: OT: reklamace hdd</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT><FONT face=Arial size=2></FONT><FONT 
  face=Arial size=2></FONT><FONT face=Arial size=2></FONT><FONT face=Arial 
  size=2></FONT><BR></DIV>Vy si porad naivne myslite ze ten disk je poskozeny 
  postou? Samozrejme ze ho poskodila ta firma aby nemusela vyrizovat reklamaci. 
  Mozna si i vzpomenete, nedavno se psalo ze ve nejake firme namaceli 
  reklamovane mobily do kbeliku s vodou a pak vsechny reklamace zamitali s 
  oduvodnenim ze mobil byl vytopen. Takze s tim Vasim diskem jednoduse triskli 
  parkrat o zem (anebo jeste netriskli, ale jestli budete chtit fotky, tak 
  trisknou).<BR>Mnohem jednodussi nez si komplikovat zivot s hadkami s tou 
  firmou je u nich uz nic nekoupit a jejich jmeno tady pekne zverejnit, vcetne 
  typu disku. <BR>Je treba se smirit s tim, ze obcas Vas proste nekdo 
  napali/podvede, ale je treba udelat protiopatreni. Napr. tento tyden jsem 
  koupil v zelezarstvi sadu vrtaku od "Metabo germany". Nejenze po rozbaleni 
  jsem zjistil ze vrtaky maji otrepy na britech, ale jeste ve vrtacce hazi tak, 
  ze neni mozne vyvrtat diru bez toho aby se obrobek nerozkmital. Myslite ze to 
  pujdu reklamovat? Na ty hadky fakt nemam cas. Chci jeste koupit velkou 
  rozbrusovacku, jednoduse tedy skrtam metabo ze potencialniho seznamu, 
  nakupcimu ve firme predam informaci aby metabo nekupoval, jsou to smejdy. A 
  vubec me nezajima ze na krabicce vrtaku je napsano malym pismem Made in PRC, 
  ta firma si neohlidala svou doposud dobrou povest, tak u me 
  konci.<BR>KM<BR><BR>
  <DIV class=gmail_quote>2011/3/9 Tomáš Vymětal <SPAN dir=ltr>&lt;<A 
  href="mailto:vymetalt@gmail.com">vymetalt@gmail.com</A>&gt;</SPAN><BR>
  <BLOCKQUOTE class=gmail_quote 
  style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; BORDER-LEFT: rgb(204,204,204) 1px solid">To 
    jsem se do telefonu taky ptal, proč to teda poškozený přebírali, ale prý ta 
    vnější vrstva obálky byla nepoškozená. Argument beru, jelikož jsem zažil ve 
    firmě spoustu takových případů, nicméně to jsem byl na straně odesílatele a 
    přepravce měl přesné informace o tom, co je uvnitř balíku a jak se k němu 
    chovat. Obal byl vytvořen k oboustranné spokojenosti, přesto se takové 
    neviditelné vady občas vyskytovaly, v drtivé většině případů právě vinou 
    neschopnosti přepravců a vzhledem k dohodnutým pravidlům i za takové škody 
    přesto odpovídali.<BR><BR>Každopádně u obálky... Neviděl jsem to a mám chuť 
    je poprosit o fotky, než to pošlou dál (zpět to nechci) ... přijde mi úplně 
    mimo, aby byla obálka zcela netknutá, když je disk zdeformovaný ve třech 
    rozích. Že to zlikvidovali až po příjmu mě taky napadlo, ale tohle na 150km 
    dokazovat budu těžko ... leda až by se pošta vyjádřila nějak ve smyslu, že 
    takové škody nebyla schopna během přepravy vytvořit.<BR><BR>Jde mi primárně 
    o to, jak je efektivně dotlačit do stavu, že celý postup přestanou brzdit a 
    budou se věnovat čemu mají. Pokud by jej zapojili a zjistili, že je ve stavu 
    v jakém byl odeslán, je zcela zbytečné prudit poštu kvůli nějakým ohlým 
    plechům, když pak stejně přijde sešrotovat.<BR><BR></BLOCKQUOTE></DIV><BR>
  <P>
  <HR>

  <P></P>_______________________________________________<BR>HW-list mailing 
  list&nbsp; -&nbsp; sponsored by 
  www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>