<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1649" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Před třemi lety jsem namontoval u zákazníka
zařízení, takže je nyní již rok po záruce. Bylo provedeno ústní předání, na což
mám svědka. Při předání ale nebyla provedena revize elektro, kterou zákazník
slíbil, že udělá, což se nestalo a já to již nezkontroloval.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Nyní se objevila závada a protože jsem byl nemocen,
zavolal si známého, který nyní tvrdí, že zařízení z hlediska elektroinstalace
není vpořádku.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Zákazník tvrdí, že zařízení je nyní ve zkušebním
provozu a tudíž v záruce, protože nebyla udělána revize. </FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Myslíte, že neprovedení revize může být důvodem k
tomu, že zařízení je stále v záruce nebo měl požadovat dodání revize v záruční
době?</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Pokud by opravdu byl nyní na zařízení nějaký
nedostatek, který byl již na začátku (myslím z hlediska předpisu, ne funkce) má
nyní nárok na bezplatné vyřešení problému?</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Martin Záruba</FONT></DIV></BODY></HTML>