<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-2">
<TITLE>Zpráva</TITLE>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.19019">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2 face=Arial>Pokud
byla vystavena faktura a jste platce DPH, tak by melo jit pouzit "Datum
uskutecneni zdanitelneho plneni".</FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2 face=Arial>Od
tohoto data by mel mit Vas zakaznik danou vec ve svem
majetku.</FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2
face=Arial></FONT></SPAN> </DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2 face=Arial>Dale
je vhodne poznamenat, ze vychozi revizi si musi udelat zakaznik sam, Vase
povinost je predat nezbytnou technickou dokumentaci</FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2 face=Arial>k dilu
pro provedeni revize. Bez vychozi revize nesmi zarizeni
provozovat.</FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2
face=Arial></FONT></SPAN> </DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2
face=Arial>Nicmene bych uvazoval o tom, jestli se neni mozne rozumne a
prijatelne pro obe strany domluvit.</FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2
face=Arial></FONT></SPAN> </DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2
face=Arial>Slavek</FONT></SPAN></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #0000ff 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px"
dir=ltr>
<DIV></DIV>
<DIV dir=ltr lang=cs class=OutlookMessageHeader align=left><FONT size=2
face=Tahoma>-----Original Message-----<SPAN class=546334811-01032011><FONT
color=#0000ff face=Arial> </FONT></SPAN><BR><B>From:</B>
hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] <B>On Behalf Of
</B>Martin Záruba<BR><B>Sent:</B> Tuesday, March 01, 2011 11:07
AM<BR><B>To:</B> HW-news<BR><B>Subject:</B> OT: právnický
dotaz<BR><BR></FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Před třemi lety jsem namontoval u zákazníka
zařízení, takže je nyní již rok po záruce. Bylo provedeno ústní předání, na
což mám svědka. Při předání ale nebyla provedena revize elektro, kterou
zákazník slíbil, že udělá, což se nestalo a já to již
nezkontroloval.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Nyní se objevila závada a protože jsem byl
nemocen, zavolal si známého, který nyní tvrdí, že zařízení z hlediska
elektroinstalace není vpořádku.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Zákazník tvrdí, že zařízení je nyní ve zkušebním
provozu a tudíž v záruce, protože nebyla udělána revize. </FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Myslíte, že neprovedení revize může být důvodem k
tomu, že zařízení je stále v záruce nebo měl požadovat dodání revize v záruční
době?</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Pokud by opravdu byl nyní na zařízení nějaký
nedostatek, který byl již na začátku (myslím z hlediska předpisu, ne funkce)
má nyní nárok na bezplatné vyřešení problému?</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Martin
Záruba</FONT></DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>