<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-2">
<TITLE>Zpráva</TITLE>

<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.19019">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2 face=Arial>Pokud 
byla vystavena faktura a jste platce DPH, tak by melo jit pouzit "Datum 
uskutecneni zdanitelneho plneni".</FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2 face=Arial>Od 
tohoto data by mel mit Vas zakaznik danou vec ve svem 
majetku.</FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2 
face=Arial></FONT></SPAN>&nbsp;</DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2 face=Arial>Dale 
je vhodne poznamenat, ze vychozi revizi si musi udelat zakaznik sam, Vase 
povinost je predat nezbytnou&nbsp;technickou dokumentaci</FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2 face=Arial>k dilu 
pro provedeni revize. Bez vychozi revize nesmi zarizeni 
provozovat.</FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2 
face=Arial></FONT></SPAN>&nbsp;</DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2 
face=Arial>Nicmene bych uvazoval o tom, jestli se neni mozne rozumne a 
prijatelne pro obe strany domluvit.</FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2 
face=Arial></FONT></SPAN>&nbsp;</DIV>
<DIV><SPAN class=546334811-01032011><FONT color=#0000ff size=2 
face=Arial>Slavek</FONT></SPAN></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="BORDER-LEFT: #0000ff 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px" 
dir=ltr>
  <DIV></DIV>
  <DIV dir=ltr lang=cs class=OutlookMessageHeader align=left><FONT size=2 
  face=Tahoma>-----Original Message-----<SPAN class=546334811-01032011><FONT 
  color=#0000ff face=Arial>&nbsp;&nbsp;</FONT></SPAN><BR><B>From:</B> 
  hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] <B>On Behalf Of 
  </B>Martin Záruba<BR><B>Sent:</B> Tuesday, March 01, 2011 11:07 
  AM<BR><B>To:</B> HW-news<BR><B>Subject:</B> OT: právnický 
  dotaz<BR><BR></FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>Před třemi lety jsem namontoval u zákazníka 
  zařízení, takže je nyní již rok po záruce. Bylo provedeno ústní předání, na 
  což mám svědka. Při předání ale nebyla provedena revize elektro, kterou 
  zákazník slíbil, že udělá, což se nestalo a já to již 
  nezkontroloval.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>Nyní se objevila závada a protože jsem byl 
  nemocen, zavolal si známého, který nyní tvrdí, že zařízení z hlediska 
  elektroinstalace není vpořádku.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>Zákazník tvrdí, že zařízení je nyní ve zkušebním 
  provozu a tudíž v záruce, protože nebyla udělána revize. </FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>Myslíte, že neprovedení revize může být důvodem k 
  tomu, že zařízení je stále v záruce nebo měl požadovat dodání revize v záruční 
  době?</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>Pokud by opravdu byl nyní na zařízení nějaký 
  nedostatek, který byl již na začátku (myslím z hlediska předpisu, ne funkce) 
  má nyní nárok na bezplatné vyřešení problému?</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>Martin 
Záruba</FONT></DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>