<div>No homeopatikum, ne? :)</div>
<div>M.<br><br></div>
<div class="gmail_quote">2010/10/26 jevem <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:jevem@email.cz">jevem@email.cz</a>&gt;</span><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">To s tím ředěním 1:1000 nebo 1:1500, to jako přibližně 1 aceton a 1000 (1500) benzínů ?<br>To se snad nemůže ani projevit.<br>
Jirka 
<div>
<div></div>
<div class="h5"><br><br>----- Original Message ----- From: &quot;Jaroslav Lukesh&quot; &lt;<a href="mailto:lukesh@seznam.cz" target="_blank">lukesh@seznam.cz</a>&gt;<br>To: &quot;HW-news&quot; &lt;<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>&gt;<br>
Sent: Monday, October 25, 2010 7:28 PM<br>Subject: Re: &quot;Lihobenz?n&quot; E85<br><br><br>Starší motory ho zvládnou bez problémů, jen si musíte pohrát se sytičem,<br>novější se ho musí po pár procentech přidávání &quot;učit&quot;, většinou však<br>
nezvládnou jezdit na čistý e85, jen do 30-50% ve směsi s původním benzínem.<br>Mě ho můj servisák veteránů nedoporučil, že je už lepší čistý líh než toto,<br>špatně to maže.<br><br>Co se týče teorie, chce hodně velkou kompresi, jeho spotřeba je větší,<br>
starší auta to mohou dohnat sytičem. Vzhledem k uvedenému mixu a jeho zcela<br>nepochopitelné ceně to nevychází zas až tak výhodně.<br><br>Mnohem lepší je přidávat aceton, mění mechanické vlastnosti paliva, líp se<br>rozstřikuje -&gt; líp hoří a nežere to pak tolik. Když teď dám nohu na podlahu,<br>
tak při otáčkách kolem 2500 se nedostanu nad 2/3 maxima co palivoměr dokáže<br>ukázat, předtím mi šel &quot;za roh&quot;. Pokud to vezmete reálně a nebudete z toho<br>chtít vyždímat max. úsporu paliva, ale naopak pojmete problematiku úspory<br>
komplexně, pak řeďte 1:1000 pro benzín popř 1:1500 por naftu. Při těchto<br>poměrech jsou neblahé efekty acetonu zcela zanedbatelné, amíci dávají zhruba<br>2,5x tolik. Dal jsem si ho do Barkasu, ale nevím jestli je to acetonem, nebo<br>
něčím jiným, ale nechce se mu nad 100km/h ani na rovince (tu stovku tam má<br>relativně svižně ale pak už bez sytiče nechce přidat a s acetonem mu sytější<br>směs nedopřávám, ale před 2 lety jsem s ním jel do mírného kopce plně<br>
naložený 120 - za pomoci sytiče ale nebyla noha na podlaze; teď jsem s ním<br>dlouho vozil těhotnou rodinu tak se jezdilo přiměřeně pomaleji aby to<br>nedrncalo). Najel jsem podle ukazatele benzínu v nádrži asi o 1/4 víc, než<br>
bez acetonu, ale vědět to budu přesně až ho natankuju (ukazatel má 5 LEDek).<br>Jinak pozor, nepoužívat když mrzne, poškuzuje palivový filtr. U Barkasa je<br>to jedno, nemá vstřiky a nějaký krystalek vody mu neublíží. Inteligentním ŘJ<br>
to nelijte hned v plné pálce, postupně přidávejte.<br><br><br><br>----- Původní zpráva ----- Od: &quot;Pavel Troller&quot; &lt;<a href="mailto:patrol@sinus.cz" target="_blank">patrol@sinus.cz</a>&gt;<br><br> chtěl jsem se zeptat místních motoristů na palivo E85 a jeho použitelnost<br>
pro starší motory (konkrétně Felda 1.3/45 Bosch Monomotronic).<br> 1) Jede to ? Je snížení výkonu podstatné ? Už takhle ho nemám nazbyt :-)<br> 2) Zničí to motor, spálí katalyzátor, případně celé auto atd. ?<br> 3) Vyplatí se to ?<br>
 Já jen, že už to má i pumpa, kde obvykle tankuji a že je to přeci jen<br>levnější než ten předražený N95.<br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.hw.cz/" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a> <br>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.hw.cz/" target="_blank">www.HW.cz</a><br><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br>