<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2900.5945" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Takova kolo se uz myslim dela.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Michal Gregor</FONT></DIV></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
<DIV
style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B>
<A title=vicek.radek@cpost.cz href="mailto:vicek.radek@cpost.cz">RV</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Thursday, July 01, 2010 2:55
PM</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: Elektricke kolo</DIV>
<DIV><BR></DIV>No take od toho nechci, aby to umelo brzdit a jeste
startovat.<BR><BR>Vzhledem k tomu, ze BLDC motory jsou konstrukcne vcelku
jednoduche, <BR>vyrobne levne a lehke, tak bych byl docela optimista. Pokud by
ucinnost <BR>byla kolem 80% tak by to nemuselo byt uplne sci-fi. Myslim, ze ty
<BR>slapacky, retez, kolecka a prehazovacka sezerou klidne take ke 20%
<BR>vykonu. A to kdyz budou umyte, namazane spravnym mazivem. Takovej retez
<BR>s liskou co videl olej naposledy ve fabrice je namka.<BR><BR>Pokud by se
vestavel BLDC generator primo do slapacek mohlo by to byt <BR>mozna i
zajimave.<BR><BR>Radek Vicek<BR><BR>Dne 1.7.2010 14:44, Pavel Novotný
napsal(a):<BR>> 50% udava Bosch u tridy alternatoru, které se montuji treba
do 5 BMW, je<BR>> pravdepodobne, ze pro hybridni pohony se pouzivaji
propracovanejsi<BR>> generatory s vyssi ucinnosti a radove vyssi cenou. U
tech hybridu to muze<BR>> byt vyhodne uz pri takto mizerne ucinnosti, zase
vydělám na provozu<BR>> spalovaku v optimálním rezimu, něco na rekuperaci
atd.<BR>> Jiz před 10 lety se Bosh zacal snazit o vyvoj elektor "motoru",
který by<BR>> slouzil jako starter, alternátor a brzdovy rekuperatr, dodnes
se ale zrejme<BR>> nezadarilo.<BR>><BR>>
PN<BR><BR>_______________________________________________<BR>HW-list mailing
list - sponsored by <A href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</A><BR><A
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</A></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>