<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2900.5945" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Takova kolo se uz myslim dela.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Michal Gregor</FONT></DIV></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
  <DIV 
  style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B> 
  <A title=vicek.radek@cpost.cz href="mailto:vicek.radek@cpost.cz">RV</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz 
  href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Thursday, July 01, 2010 2:55 
  PM</DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: Elektricke kolo</DIV>
  <DIV><BR></DIV>No take od toho nechci, aby to umelo brzdit a jeste 
  startovat.<BR><BR>Vzhledem k tomu, ze BLDC motory jsou konstrukcne vcelku 
  jednoduche, <BR>vyrobne levne a lehke, tak bych byl docela optimista. Pokud by 
  ucinnost <BR>byla kolem 80% tak by to nemuselo byt uplne sci-fi. Myslim, ze ty 
  <BR>slapacky, retez, kolecka a prehazovacka sezerou klidne take ke 20% 
  <BR>vykonu. A to kdyz budou umyte, namazane spravnym mazivem. Takovej retez 
  <BR>s liskou co videl olej naposledy ve fabrice je namka.<BR><BR>Pokud by se 
  vestavel BLDC generator primo do slapacek mohlo by to byt <BR>mozna i 
  zajimave.<BR><BR>Radek Vicek<BR><BR>Dne 1.7.2010 14:44, Pavel Novotný 
  napsal(a):<BR>&gt; 50% udava Bosch u tridy alternatoru, které se montuji treba 
  do 5 BMW, je<BR>&gt; pravdepodobne, ze pro hybridni pohony se pouzivaji 
  propracovanejsi<BR>&gt; generatory s vyssi ucinnosti a radove vyssi cenou. U 
  tech hybridu to muze<BR>&gt; byt vyhodne uz pri takto mizerne ucinnosti, zase 
  vydělám na provozu<BR>&gt; spalovaku v optimálním rezimu, něco na rekuperaci 
  atd.<BR>&gt; Jiz před 10 lety se Bosh zacal snazit o vyvoj elektor "motoru", 
  který by<BR>&gt; slouzil jako starter, alternátor a brzdovy rekuperatr, dodnes 
  se ale zrejme<BR>&gt; nezadarilo.<BR>&gt;<BR>&gt; 
  PN<BR><BR>_______________________________________________<BR>HW-list mailing 
  list&nbsp; -&nbsp; sponsored by <A href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</A><BR><A 
  href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A 
  href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</A></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>