<html><body>Asi som zvolil nespravny sposob pre prirovnanie. Myslim si, ze ABS ma vacsiu spolahlivost a tomu zodpoveda aj celkovy design, nez nabijacka na mobil. Asi v nejakom takomto duchu som to mal napisat.<br><br>A.<br><br><br><br>On Sat, 26 Jun 2010 11:31:09 +0200<br> Pavel Dolnsky <p.dolnsky@atlas.cz> wrote:<br>> Kdyz skape ABS tak ABS nefunguje a mame auto bez ABS, ale porad s <br>>funkcnima brzdama, mimochodem je to pomerne normalni a bezna vec, <br>>poruchovost ABS je rozhodne o nekolik radu vyssi nez poruchovost brz <br>>jako takovych. Nejbeznejsi pricinou odstaveni ABS je porucha <br>>nektereho z cidel.<br>> Myslim, ze na trhu neni zadne seriove auto u ktereho by zivoty <br>>posadky primo zaviseli na nejakem elektronickem bazmeku.<br>> <br>> Pavel<br>> <br>> <br>>>Vies ked skape mobil, nic extra sa v aute nestalo... Ked skape ABS, <br>>>uz to nemusis rozchodit.<br>> <br>> A.<br>> <br>> <br>> <br>
> On Fri, 25 Jun 2010 14:57:31 +0200<br>> "Aleš Filip" wrote:<br>>> Ta motorola tam neskape, protože je v každé druhé autonabíječce na <br>>>mobila. Když potřebuju jednoduchý zdroj s MC34063A, tak koupím za <br>>>50Kč autonabíječku, vykuchám, upravím na potřebné napětí, a mám to i <br>>>s tišťákem skoro bez práce :-)<br>>> <br>>> Ales Filip<br>>> <br>>> On 25.6.2010 12:45, andrej jancura wrote:<br>>>> Co si tak pamatam, tak napatove spicky v palubnej sieti auta su <br>>>>60-75V,<br>>>> tam ta motorola asi skape... Tie ostatne neviem. V datasheete treba <br>>>>pri<br>>>> tych cipoch hladat spojenie "high voltage" a step-down. Myslim, ze<br>>>> Linear take cosi ma urcite, ostatny asi tiez. Takze uz len hladat...<br>>>> Alebo urobit poridnu ochranu.<br>>>><br>> <br>> <br></p.dolnsky@atlas.cz></body></html>