<html><head><title>Re: DC-DC step-down 3.3V automotive</title>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8">
</head>
<body>
<span style=" font-family:'Courier New'; font-size: 9pt;"> 26.6.2010, 21:50:36<br>
<br>
Podle teze logiky, by pro letadla melo platit, "nejak pristat i kdyz selzou vsechny systemi". Mam pocit,<br>
ze se tuto zasadu konstrukterum stale nedari naplnit.<br>
<br>
S pozdravem Pavel<br>
<a href="mailto:gatilo">mailto:gatilo</a> + zavinac + centrum.cz<br>
<br>
--<br>
Pavel Dolnsky napsal:<br>
<br>
</span><table>
<tr>
<td width=1 bgcolor= #0000ff><br>
</td>
<td width=775><span style=" font-family:'courier new'; font-size: 9pt;">Nemyslim, nejak jsme si nevsiml, ze by airbag mel cokoliv spolecneho s rizenim vozu a mel vubec nejakou funkci pri beznem provozu.<br>
Spojka i automaticka je porad spise mechanicka, pripadne hydraulicka zalezitost, v kazdem pripade kdyz nepujde spojka tak se celkem prd stane <br>
nijak zasadne to neovlivni bezpecnost vozu, narozdil od rizeni a brzd.<br>
<br>
Konstrukcni logika techto systemu je neuprosna, nejak brzdit, nejak ridit a vypnout motor to musi jit i kdyz selzlou vsechny slozitejsi ridici a ovladaci systemy.<br>
<br>
Pavel<br>
<br>
>Myslite spatne.<br>
<br>
Airbag, elektricky ovladane zavesne zarizeni, automaticka spojka<br>
<br>
<br>
HK<br>
<br>
<br>
><i>Myslim, ze na trhu neni zadne seriove auto u ktereho by zivoty posadky </td>
</tr>
</table>
<span style=" font-family:'Courier New'; font-size: 9pt;"><br><br>
</body>