<html><body>Co si tak pamatam, tak napatove spicky v palubnej sieti auta su 60-75V, tam ta motorola asi skape... Tie ostatne neviem. V datasheete treba pri tych cipoch hladat spojenie "high voltage" a step-down. Myslim, ze Linear take cosi ma urcite, ostatny asi tiez. Takze uz len hladat... Alebo urobit poridnu ochranu.<br><br>A.<br><br><br><br>On Fri, 25 Jun 2010 12:36:29 +0200<br> Martin Hanek <martin.hanek@centrum.cz> wrote:<br>> Na tento odber bych tam dal MC34063A, pak treba TPS5410 nebo LM2575.<br>> Martin Hanek<br>> <br>> Dne 25.6.2010 12:09, mrkvo napsal(a):<br>>> Zdravím,<br>>> prosímvás doporučil byste mi někdo nějaký dc-dc konvertor step-down <br>>>aby<br>>> se dal dát do auta na palubní napětí a plival 3.3V? Totiž při<br>>> projektování mého palubního počítače sem prostě zase nedomyslel <br>>>jednu<br>>> věc a to, že když sem tam dal LM317 v smd tak to strašně topí při <br>>>odběru<br>>> 100mA.
(1W jde do tepla). Nedovedu si představit, co by se stalo <br>>>kdybych<br>>> to pak dal do auta kde bude 50°C... A hlavně vůbec netuším, jak sou<br>>> tadyty dc-dc konvertory náchylný na palubní brajgl (pokles napětí <br>>>při<br>>> startování, atd..)<br>>><br>>> Mám zálusk na nějaké z TexasInstuments, ale třeba máte lepší...<br>>><br>>> Díky<br>>><br>>> Milan Petržilka<br>> _______________________________________________<br>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz<br>> Hw-list@list.hw.cz<br>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br></martin.hanek@centrum.cz></body></html>