<html><head><title>Re: Regulace elektraren, kdyz uz je ten patek</title>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
</head>
<body>
<span style=" font-family:'Courier New'; font-size: 9pt;"> 18.4.2010, 22:41:17<br>
<br>
Pri 2000 st.C se tavi ledacos.<br>
<a href="http://www.ceskatelevize.cz/program/detail.php?idec=209%20382%2054508/0005">http://www.ceskatelevize.cz/program/detail.php?idec=209%20382%2054508/0005</a><br>
<br>
Pokud jde o pozorovani mraku, mam kamarada ktery neveri na zadne bakterie viry a podobnou havet. Oduvodnuje to tvrzenim, ze nejmensi zvire ktere kdy videl je mravenec.<br>
<br>
S pozdravem Pavel<br>
<a href="mailto:gatilo">mailto:gatilo</a> + zavinac + centrum.cz<br>
<br>
--<br>
Jaroslav Buchta napsal:<br>
<br>
</span><table>
<tr>
<td width=1 bgcolor= #0000ff><br>
</td>
<td width=775><span style=" font-family:'courier new'; font-size: 9pt;">No pry je problem hlavne v tom, ze ten sopecny sajrajt ma nizkou teplotu tani, takze se v motoru ruztavi a na lopatky turbiny napece.<br>
Ale taky jsem pozoroval prechod mraku zrejme jen v patek odpoledne, sobota, nedele - super azuro a ani letadla nerusily vyhled na oblohu. ;-)<br>
Dne 18.4.2010 17:15, Pavel Novotný napsal(a): </td>
</tr>
</table>
<span style=" font-family:'courier new'; font-size: 9pt;">1. Na obrazku nize se muzete podivat jak vypada vnitrek motoru po pruletu mracnem sopecneho popela, tusim to je první kolo na vnitrni turbine motoru Pratt&Whitney PW4062. Na lopatkach je speceny prach, vlastne jde hovorit o obsidianu. Motor je KO a pritom neslo o nejakou statisticky hodnotitelnou nahodu, tedy zda se trefi letadlo a vetsi kus ulomku, slo o nekolik minut trvajici let skrz mrak sopecneho popela, takto by dopadl v dane oblasti kazdy motor. <br>
<b> <br>
<a href="http://www.uloziste.net/thumb/6454/jet_volc.jpg">http://www.uloziste.net/thumb/6454/jet_volc.jpg</a> <br>
<br>
</b><br>
</body>