<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2900.5848" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Nechal jsem si poslat od výrobce pár speciálních 
tlačítek a vypináčů na jeden měřicí přístroj. </FONT><FONT face=Arial 
size=2>Poslal to z USA jako dopis, poštovné 1 dolar.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Takže ty náklady nebudou tak velké.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Michal Gregor</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
  <DIV 
  style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B> 
  <A title=clexpert@clexpert.cz href="mailto:clexpert@clexpert.cz">Petr 
  Zahradnik</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz 
  href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Sunday, March 28, 2010 10:12 
  PM</DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: Problem s ND</DIV>
  <DIV><BR></DIV>Původní zpráva ze dne 28.3.2010 od <A 
  href="mailto:j.Krajinka@seznam.cz">j.Krajinka@seznam.cz</A>:<BR><BR>&gt; On by 
  takovy volne pristupny servisni manual k TV byl prospesny i te<BR>&gt; babicce 
  a nic by ji nemusel stat, dnes neni nutne, aby manual nekdo<BR>&gt; tiskl, 
  pribaloval a prekladal, vyrobce by ho povinne umistil na svuj<BR><BR>Ano. A 
  tohle je právě ten obrovský problém&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
  ^^^^^^^<BR><BR>&gt; web a az by se babice rozbila TV nasla by v okoli opravare 
  a ten by<BR>&gt; ji to spravil. Pokud by manualy byly pristupne, nemusel by 
  je<BR>&gt; opravar kupovat a jeho sluzby by byly levnejsi, opravu by 
  mohl<BR>&gt; zmaknout i mene specializovany opravar a to by zvysilo konkurenci 
  a<BR>&gt; opet vedlo k nizsim cenam. Ja zde vidim sama pozitiva pro populaci 
  a<BR>&gt; nulove naklady.<BR><BR>Web není zadarmo, ani starání se o web není 
  zadarmo. Příprava těch<BR>materiálů není zadarmo. Překlady tech materiálů také 
  nejsou zadarmo.<BR>To musí někdo zaplatit.<BR><BR>Kdo je to výrobce a proč by 
  měl mít výrobce svůj web? Také povinně?<BR>Také by mu to někdo komunisticky 
  přikázal? Po celém světě by mu to<BR>někdo komunisticky přikázal?<BR><BR>Jako 
  že dovozce se rozhodne dovážet nějaký výrobek z Číny nebo USA,<BR>ten výrobce 
  nebude mít web, případně ten web bude v čínštině, tak bude<BR>prosit výrobce, 
  aby tam na svém webu vystavil servisní manuál? Nebo<BR>ten český dovozce bude 
  shánět ke všemu servisní manuály a umisťovat je<BR>na svém webu? A překládat 
  je do češtiny, aby tomu ti čeští opraváři<BR>rozuměli? A co když žádný 
  servisní manuál neexistuje? Tak dovozce ten<BR>servisní manuál vyrobí a 
  vymyslí?<BR><BR>Samá pozitiva a nulové náklady? Ty sis asi dnes v noci ty 
  hodinky<BR>přeřídil nikoliv o hodinu dopředu, ale rovnou o 4 dny dopředu, 
  že?<BR>Opravdu nevěřím tomu, že tohle myslíš vážně a neděláš si ze 
  mě<BR>prdelky.<BR><BR>&gt; K te univerzalnosti. Pri cestovani jsme se 
  pripletli k jedne<BR>&gt; prirodni katastrofe, takove te globalnejsi, kdy nic 
  nefunguje, na<BR>&gt; ulicich prekracujete mrtvoly a i kdyz vam nic neni tak 
  jde o zivot a<BR>&gt; musite si poradit s tim co mate po ruce. Behem cca 4 dni 
  jsme uzili<BR>&gt; vsechnu svou univerzalnost od svareni pres dojeni koz az po 
  siti<BR>&gt; hlubokych ran rybarskym hackem a kombinackama. K tomu mate na 
  krku<BR>&gt; nekolik tech naprosto nepouzitelnych specialistu, kteri 
  specializaci<BR>&gt; dotahli tak daleko, ze bez sirek neudelaji ohen a zemrou 
  zizni prede<BR>&gt; dvermi za kterymi je voda, protoze nemaji klice a zelezne 
  dvere<BR>&gt; nejdou vyrazit.<BR><BR>Hm. Pěkný. Ale jinak ptákovina. Že je 
  někdo specialista třeba na<BR>ekonomii a po večerech si nevyměňuje BGA obvody 
  v mobilním telefonu,<BR>tak to ještě neznamená, že neumí rozdělat oheň bez 
  sirek nebo někomu<BR>rybářským háčkem sešpikovat nohu.<BR><BR>&gt; Asi se 
  neprosadim jako lezec, sverec, lekar, dojicka ci stolar, ale<BR>&gt; presto 
  nejak tohle sechno trochem zvadam a pomohlo mi to k tomu ze<BR>&gt; zde mohu 
  tlachat o nicem.<BR><BR>Tak jestli chápu souvislosti, byla tu řeč o tom, jak 
  se prosadit ve<BR>světě, když máš širší záběr. Jak ses tedy tímto prosadil ve 
  světě,<BR>když píšeš, že se neprosadíš? Nebo pak tedy nechápu, o čem tu 
  je<BR>vlastně řeč. To je natolik nesouvislý soubor odstavců, že to 
  nemá<BR>hlavu ani patu.<BR><BR>Petr Zahradník, počítačový 
  expert<BR><BR>====================================================================<BR>Petr 
  Zahradník, Computer Laboratory<BR>Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad 
  Labem<BR>telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 
  601<BR>web: <A href="http://www.clexpert.cz">http://www.clexpert.cz</A>, 
  e-mail: <A href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</A><BR>ICQ: 
  21215917, Live: <A 
  href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</A>, Skype: 
  callto://clexpert<BR>====================================================================<BR><BR><BR>_______________________________________________<BR>HW-list 
  mailing list&nbsp; -&nbsp; sponsored by <A 
  href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</A><BR><A 
  href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A 
  href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</A><BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>