<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2900.5848" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Nechal jsem si poslat od výrobce pár speciálních
tlačítek a vypináčů na jeden měřicí přístroj. </FONT><FONT face=Arial
size=2>Poslal to z USA jako dopis, poštovné 1 dolar.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Takže ty náklady nebudou tak velké.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Michal Gregor</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
<DIV
style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B>
<A title=clexpert@clexpert.cz href="mailto:clexpert@clexpert.cz">Petr
Zahradnik</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Sunday, March 28, 2010 10:12
PM</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: Problem s ND</DIV>
<DIV><BR></DIV>Původní zpráva ze dne 28.3.2010 od <A
href="mailto:j.Krajinka@seznam.cz">j.Krajinka@seznam.cz</A>:<BR><BR>> On by
takovy volne pristupny servisni manual k TV byl prospesny i te<BR>> babicce
a nic by ji nemusel stat, dnes neni nutne, aby manual nekdo<BR>> tiskl,
pribaloval a prekladal, vyrobce by ho povinne umistil na svuj<BR><BR>Ano. A
tohle je právě ten obrovský problém
^^^^^^^<BR><BR>> web a az by se babice rozbila TV nasla by v okoli opravare
a ten by<BR>> ji to spravil. Pokud by manualy byly pristupne, nemusel by
je<BR>> opravar kupovat a jeho sluzby by byly levnejsi, opravu by
mohl<BR>> zmaknout i mene specializovany opravar a to by zvysilo konkurenci
a<BR>> opet vedlo k nizsim cenam. Ja zde vidim sama pozitiva pro populaci
a<BR>> nulove naklady.<BR><BR>Web není zadarmo, ani starání se o web není
zadarmo. Příprava těch<BR>materiálů není zadarmo. Překlady tech materiálů také
nejsou zadarmo.<BR>To musí někdo zaplatit.<BR><BR>Kdo je to výrobce a proč by
měl mít výrobce svůj web? Také povinně?<BR>Také by mu to někdo komunisticky
přikázal? Po celém světě by mu to<BR>někdo komunisticky přikázal?<BR><BR>Jako
že dovozce se rozhodne dovážet nějaký výrobek z Číny nebo USA,<BR>ten výrobce
nebude mít web, případně ten web bude v čínštině, tak bude<BR>prosit výrobce,
aby tam na svém webu vystavil servisní manuál? Nebo<BR>ten český dovozce bude
shánět ke všemu servisní manuály a umisťovat je<BR>na svém webu? A překládat
je do češtiny, aby tomu ti čeští opraváři<BR>rozuměli? A co když žádný
servisní manuál neexistuje? Tak dovozce ten<BR>servisní manuál vyrobí a
vymyslí?<BR><BR>Samá pozitiva a nulové náklady? Ty sis asi dnes v noci ty
hodinky<BR>přeřídil nikoliv o hodinu dopředu, ale rovnou o 4 dny dopředu,
že?<BR>Opravdu nevěřím tomu, že tohle myslíš vážně a neděláš si ze
mě<BR>prdelky.<BR><BR>> K te univerzalnosti. Pri cestovani jsme se
pripletli k jedne<BR>> prirodni katastrofe, takove te globalnejsi, kdy nic
nefunguje, na<BR>> ulicich prekracujete mrtvoly a i kdyz vam nic neni tak
jde o zivot a<BR>> musite si poradit s tim co mate po ruce. Behem cca 4 dni
jsme uzili<BR>> vsechnu svou univerzalnost od svareni pres dojeni koz az po
siti<BR>> hlubokych ran rybarskym hackem a kombinackama. K tomu mate na
krku<BR>> nekolik tech naprosto nepouzitelnych specialistu, kteri
specializaci<BR>> dotahli tak daleko, ze bez sirek neudelaji ohen a zemrou
zizni prede<BR>> dvermi za kterymi je voda, protoze nemaji klice a zelezne
dvere<BR>> nejdou vyrazit.<BR><BR>Hm. Pěkný. Ale jinak ptákovina. Že je
někdo specialista třeba na<BR>ekonomii a po večerech si nevyměňuje BGA obvody
v mobilním telefonu,<BR>tak to ještě neznamená, že neumí rozdělat oheň bez
sirek nebo někomu<BR>rybářským háčkem sešpikovat nohu.<BR><BR>> Asi se
neprosadim jako lezec, sverec, lekar, dojicka ci stolar, ale<BR>> presto
nejak tohle sechno trochem zvadam a pomohlo mi to k tomu ze<BR>> zde mohu
tlachat o nicem.<BR><BR>Tak jestli chápu souvislosti, byla tu řeč o tom, jak
se prosadit ve<BR>světě, když máš širší záběr. Jak ses tedy tímto prosadil ve
světě,<BR>když píšeš, že se neprosadíš? Nebo pak tedy nechápu, o čem tu
je<BR>vlastně řeč. To je natolik nesouvislý soubor odstavců, že to
nemá<BR>hlavu ani patu.<BR><BR>Petr Zahradník, počítačový
expert<BR><BR>====================================================================<BR>Petr
Zahradník, Computer Laboratory<BR>Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad
Labem<BR>telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409
601<BR>web: <A href="http://www.clexpert.cz">http://www.clexpert.cz</A>,
e-mail: <A href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</A><BR>ICQ:
21215917, Live: <A
href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</A>, Skype:
callto://clexpert<BR>====================================================================<BR><BR><BR>_______________________________________________<BR>HW-list
mailing list - sponsored by <A
href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</A><BR><A
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</A><BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>