<br><br>
<div class="gmail_quote">2009/6/27 Petr Hronek <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:trit@atlas.cz">trit@atlas.cz</a>&gt;</span><br>
<blockquote style="BORDER-LEFT: #ccc 1px solid; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; PADDING-LEFT: 1ex" class="gmail_quote">
<div bgcolor="#ffffff">
<div class="im">
<div><font size="2" face="Arial"></font> </div>
<blockquote style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
<div style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </div>
<div style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4"><b>From:</b> <a title="navrhpcb@gmail.com" href="mailto:navrhpcb@gmail.com" target="_blank">APA</a> </div>
<div style="FONT: 10pt arial"><b>To:</b> <a title="hw-list@list.hw.cz" href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">HW-news</a> </div>
<div style="FONT: 10pt arial"><b>Sent:</b> Saturday, June 27, 2009 6:42 PM</div>
<div style="FONT: 10pt arial"><b>Subject:</b> Auto Elektrika - Nabíječka/zdroj 12V/40A spínaná s LED bargrafem za 1600 Kc?</div>
<div><br></div>
<div>1) <a href="http://www.a-elektro.cz/nabijecka-zdroj-12v-40a-spinana-s-led-bargrafem/" target="_blank">http://www.a-elektro.cz/nabijecka-zdroj-12v-40a-spinana-s-led-bargrafem/</a></div>
<div>spínaný, nabíjecí proud: 40A trvale </div>
<div><font size="2" face="Arial"></font> </div>
<div>je to mozne?</div>
<div><font size="2" face="Arial"></font> </div></blockquote></div>
<div><font size="2" face="Arial">Proč ne 480W by neměl být problém, otázkou je: Co na to baterka?</font></div></div></blockquote>
<div> </div>
<div>a kolik si myslite, ze do prazdne bat. (80Ah) sype alternator? Myslim ze i pres 40A</div>
<blockquote style="BORDER-LEFT: #ccc 1px solid; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; PADDING-LEFT: 1ex" class="gmail_quote">
<div bgcolor="#ffffff">
<div><font size="2" face="Arial"><span></span></font></div>
<div class="im">
<blockquote style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
<div>
<div>
<div><font size="2" face="Arial"></font></div><font size="2" face="Arial">Normální auto má tak 20-50mA mám pocit, že je i nějaká norma která stanoví horní hranici někde u 200mA</font></div></div></blockquote></div></div>
</blockquote>
<div>budu vdecny za tu normu, poslete odkaz?</div>
<blockquote style="BORDER-LEFT: #ccc 1px solid; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; PADDING-LEFT: 1ex" class="gmail_quote">
<div bgcolor="#ffffff">
<div class="im">
<blockquote style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px"><font size="2" face="Arial">Může to na horách částečně kompenzovat mrtvou spotřebu auta.</font></blockquote>
</div></div></blockquote>
<div>a zkousel tim nekdo dobit prazdnou baterku? Dobijke to treba po tydnu prazdnou bat? :-)¨</div>
<div> </div>
<blockquote style="BORDER-LEFT: #ccc 1px solid; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; PADDING-LEFT: 1ex" class="gmail_quote">
<div bgcolor="#ffffff">
<div><font size="2" face="Arial">V návodu ke startovacím kabelům se uvádí, že se mají na nějakou dobu připojit mezi vozy a pak teprve nastartovat - jinak řečeno nejsou určeny na přímé startování, jejich úkolem je alespoň částečně probudit vybitou baterii a pak se společnými silami pokusit nastartovat, pokud startujete přímo, likvidujete baterku toho chudáka, který Vám ji půjčuje, leda, že by jste svoji baterii na startování odpojil.</font></div>
</div></blockquote>
<div> </div>
<div>nerozumim, muzete to objasnit? Jsou to 2 baterky paralelne pripojene a ten start trva asi 1 vterinu (kdyz pripojim 2 kabely)</div></div>