Hm, a akrobaticke letadlo, ktere ma soumerny profil a tedy stejnou drahu nahore i dole to ma jak? ;)<br><br><div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">

<br>
Základní princip, proč se letadlo zvedá, je ale v rozdílu tlaku nad a<br>
pod křídlem - křídlo má specifický průřez, něco jako poloviční kapka<br>
nebo slza, takže vzduch pod křídlem ho obtéká po kratší dráze než nad<br>
křídlem, což způsobuje rozdíl tlaku a křídlo to táhne nahoru.<br>
<font color="#888888"><br>
&nbsp;P.K.<br>
</font><div><div></div><div class="Wj3C7c">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list &nbsp;- &nbsp;sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br>