<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.6000.20733" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Ano ja suhlasim, taketo ulohy by sa mali hodnotit 
podla toho ako ju kto vysvetli nie aky je vysledok.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>m.</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
  <DIV 
  style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B> 
  <A title=hwnews@cncnet.info href="mailto:hwnews@cncnet.info">HW 
  CNCnet.info</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz 
  href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Saturday, April 05, 2008 10:19 
  PM</DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: Letadla a vůbec - takové 
  jedno víkendové upozornění</DIV>
  <DIV><BR></DIV>To je jen otazka toho zda je to ciste akademicke (teoreticka 
  rovina) <BR>nebo prakticke (realny vzlet).<BR><BR>I kdybysme to vzali 
  prakticky - jedinou podminkou vzletu je jen to aby <BR>motory dokazali 
  prekonat veskere odpory, ktere vznikaji pri dosazeni <BR>vzletove rychlosti - 
  pri konkretnich podminkach. Nicmene je treba si <BR>uvedomit, ze v tom pripade 
  by bylo asi neco spatne - nejak si nedokazu <BR>predstavit co by zpusobilo 
  natolik velke ztraty pri dvojnasobnem otaceni <BR>&nbsp;&nbsp; (u jakehokoliv 
  letadla) - je treba vzit navedomi, ze pusobit vykonem <BR>nekolika set az 
  tisicu koni (u strednich motoru) na tak malou vec jako <BR>je lozisko zpusobi 
  jeho okamzite vytaveni. Tohle ale stejne dle meho <BR>nebylo rpedmetem toho 
  jak to bylo cele myslene. Pokud by se neco <BR>takoveho melo brat v potaz tak 
  to musi byt zadefinovanou jako nejaka <BR>krivka ucinnosti toho loziska versus 
  jeho otacky.<BR><BR>Radek 
  Vicek<BR>======================================================================<BR><A 
  href="http://www.cncnet.info">http://www.cncnet.info</A> - problematika CNC a 
  automatizace<BR><A 
  href="http://www.jakjevenku.info">http://www.jakjevenku.info</A> - webová 
  meteostanice<BR><BR>Michal Lukac napsal(a):<BR>&gt; Preco by nemohol ovplyvnit 
  pohyb lietadla? tam v tom prvom zadani nie je <BR>&gt; povedane ze aka je 
  mozna max. rychlost pasu.<BR>&gt; tak ja si poviem ze nech je taka ze pri 
  tejto rychlosti pasu je vysledny <BR>&gt; odpor kolies (valive trenie, trenie 
  v loziskach(toto bude asi take velke <BR>&gt; ze to ako keby lietadlo 
  startovalo zo zabrzdenym podvozkom(ak sa <BR>&gt; nerozletia gumy))) taky 
  velky ze sa vyrovna tahu motorov alebo aspon <BR>&gt; taky ze to nepostaci na 
  dosiahnutie vzletovej rychlosti, potom fakt <BR>&gt; nevzlietne...<BR>&gt; ale 
  cele to je o tom kto si zadefinuje ako podmienky ktore neboli v <BR>&gt; 
  zadani spomenute<BR>&gt; 
  m.<BR>_______________________________________________<BR>HW-list mailing 
  list&nbsp; -&nbsp; sponsored by <A href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</A><BR><A 
  href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A 
  href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</A><BR><BR>__________ 
  Informacia od NOD32 3004 (20080405) __________<BR><BR>Tato sprava bola 
  preverena antivirusovym systemom NOD32.<BR><A 
  href="http://www.eset.sk">http://www.eset.sk</A><BR><BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>