<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.6000.20733" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Ano ja suhlasim, taketo ulohy by sa mali hodnotit
podla toho ako ju kto vysvetli nie aky je vysledok.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>m.</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
<DIV
style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B>
<A title=hwnews@cncnet.info href="mailto:hwnews@cncnet.info">HW
CNCnet.info</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Saturday, April 05, 2008 10:19
PM</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: Letadla a vůbec - takové
jedno víkendové upozornění</DIV>
<DIV><BR></DIV>To je jen otazka toho zda je to ciste akademicke (teoreticka
rovina) <BR>nebo prakticke (realny vzlet).<BR><BR>I kdybysme to vzali
prakticky - jedinou podminkou vzletu je jen to aby <BR>motory dokazali
prekonat veskere odpory, ktere vznikaji pri dosazeni <BR>vzletove rychlosti -
pri konkretnich podminkach. Nicmene je treba si <BR>uvedomit, ze v tom pripade
by bylo asi neco spatne - nejak si nedokazu <BR>predstavit co by zpusobilo
natolik velke ztraty pri dvojnasobnem otaceni <BR> (u jakehokoliv
letadla) - je treba vzit navedomi, ze pusobit vykonem <BR>nekolika set az
tisicu koni (u strednich motoru) na tak malou vec jako <BR>je lozisko zpusobi
jeho okamzite vytaveni. Tohle ale stejne dle meho <BR>nebylo rpedmetem toho
jak to bylo cele myslene. Pokud by se neco <BR>takoveho melo brat v potaz tak
to musi byt zadefinovanou jako nejaka <BR>krivka ucinnosti toho loziska versus
jeho otacky.<BR><BR>Radek
Vicek<BR>======================================================================<BR><A
href="http://www.cncnet.info">http://www.cncnet.info</A> - problematika CNC a
automatizace<BR><A
href="http://www.jakjevenku.info">http://www.jakjevenku.info</A> - webová
meteostanice<BR><BR>Michal Lukac napsal(a):<BR>> Preco by nemohol ovplyvnit
pohyb lietadla? tam v tom prvom zadani nie je <BR>> povedane ze aka je
mozna max. rychlost pasu.<BR>> tak ja si poviem ze nech je taka ze pri
tejto rychlosti pasu je vysledny <BR>> odpor kolies (valive trenie, trenie
v loziskach(toto bude asi take velke <BR>> ze to ako keby lietadlo
startovalo zo zabrzdenym podvozkom(ak sa <BR>> nerozletia gumy))) taky
velky ze sa vyrovna tahu motorov alebo aspon <BR>> taky ze to nepostaci na
dosiahnutie vzletovej rychlosti, potom fakt <BR>> nevzlietne...<BR>> ale
cele to je o tom kto si zadefinuje ako podmienky ktore neboli v <BR>>
zadani spomenute<BR>>
m.<BR>_______________________________________________<BR>HW-list mailing
list - sponsored by <A href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</A><BR><A
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</A><BR><BR>__________
Informacia od NOD32 3004 (20080405) __________<BR><BR>Tato sprava bola
preverena antivirusovym systemom NOD32.<BR><A
href="http://www.eset.sk">http://www.eset.sk</A><BR><BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>